| کد خبر: 71162 |

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان قزوین برای اعزام زائرین اربعین

تین نیوز | كارگروه ارتقاء كیفی سطح خدمات حمل ونقل عمومی مسافربری استان قزوین به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب جهت اعزام زائران اربعین حسینی(ع) تشكیل جلسه داد.     

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین بنا براین گزارش اعلام نمود، این جلسه كه با حضور مهندس فقیهی معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین، روسای ادارات و اعضاء انجمن های صنفی شركت ها و رانندگان حمل و نقل مسافربری قزوین در سالن جلسات این اداره كل برگزارشد، پیرامون هماهنگی و برنامه ریزی برای آمادگی وتامین ناوگان مورد نیاز برای اعزام زائران اربعین حسینی(ع)، بحث و تبادل نظر گردید.

دراین جلسه مهندس فقیهی مهمترین اولویت در اعزام زائرین کربلای معلی را افزایش ایمنی در سفر و ارائه خدمات حمل و نقل مورد نیاز  عنوان کرد و از مدیران شرکت ها خواست تا با جدیت و دقت نکات ایمنی ناوگان قبل از سفر را کنترل نمایند. وی همچنین با توجه به پیش بینی لازم و تامین ناوگان مورد نیاز زائران عزیز استان قزوین تاكید كرد: مدیران کاروان ها و هیات های مذهبی برای تأمین ناوگان مورد نیاز خود از طریق انجمن های صنفی مستقر در پایانه های عمومی مسافربری اقدام نمایند. و نیز در ارتباط با برگشت زوار هماهنگی لازم را بعمل آورند.

معاون حمل و نقل استان خاطرنشان كرد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان با تمام توان آماده خدمات رسانی و اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) را دارد و تاكنون تعداد 37 دستگاه اتوبوس كه حامل تعداد 1480 نفراز شهروندان زائر بودند به مرز مهران اعزام گردیده اند، و همچنین برای حركت در تاریخ 06/09/1394 جهت 60 دستگاه اتوبوس بلیت پیش فروش شده است. و 10 دستگاه اتوبوس هم در همین تاریخ به كربلای معلی اعزام خواهند شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.