| کد خبر: 71103 |

جایگاه‌داران در آستانه ورشکستگی / سفره خالی دولت برای جایگاهداران

تین نیوز | رئیس اتحادیه جایگاه‌دارن سوخت کشور از ورشکستگی جایگاه‌داران به دلیل نبود حمایت‌های اساسی از سوی مسئولان خبرداد.
 

بیژن حاج محمدرضا  رئیس اتحادیه جایگاه‌دارن سوخت کشور با اشاره به اجرا نشدن مصوبه افزایش کارمزد جایگاه‌داران سوخت اظهار داشت: هم‌اکنون اکثر جایگاه‌داران به دلیل نبود حمایتهای اساسی از سوی مسولان در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند.
 
وی تصریح کرد: با گذشت 8 ماه از سالجاری هنوز با وجود تصویب در هیات دولت اجرا نشده و دلیل آن این است که شورای اقتصاد با وعده‌وعیدهای پی‌درپی از امضای آن طرفه می‌رود و مدام اجرای آن را به تاخیر می‌اندازد.
 
حاج‌محمدرضا تاکید کرد: در صورت ادامه این روند اکثر جایگاهها تعطیل و از ارائه خدمات سرباز خواهند زد چرا که هم‌اکنون سه جایگاه در استان خوزستان و یک جایگاه در منطقه مرکزی تهران تعطیل است.
 
وی در خصوص تبدیل کارمزد جایگاه‌ها به حق‌العمل کاري اظهار داشت: در حال حاضر منتظر تصمیم شورای اقتصاد در زمينه مصوبه مجلس هستيم  که نسبت به این امر کم کاری شده است.
 
حاج محمدرضا تصریح کرد: تبدیل کارمزد به حق العمل بر اساس بخشی از قیمت فرآورده خواهد بود که شورای اقتصاد باید میزان درصدی  از ارزش فرآورده که باید به جایگاه دار تعلق گیرد را تعیین کند که تاکنون این اقدام صورت نگرفته است. 
 
وی خاطرنشان کرد: طبق رایزنی‌هایی که با ریاست جمهوری صورت گرفته تکلیف اجرایی شدن این مصوبه تا چند روز آینده مشخص مي شود. 
 

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور دليل اجرايي نشدن نرخ کارمزد جايگاهها  را مغاير با ابلاغيه  مصوبه مجلس دانست و گفت: قرار بود افزايش نرخ کارمزد در اواخر سال گذشته اجرايي شود متاسفانه اين موضوع تاکنون در کشور اجرايي نشده است

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.