| کد خبر: 65207 |

تجلیل از برترین ادارات ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه‌ها

تین نیوز | همزمان با هفتم مهر روز ایمنی و آتش‌نشانی، طی مراسمی ادارات برتر این بخش در فرودگاه‌های كشور معرفی و از نمایندگان آنها قدردانی شد.

 

به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی شركت فرودگاه‌های كشور؛ در این مراسم امروز(سه شنبه) با حضور رییس و اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران كل و جمعی از كاركنان ایمنی و آتش‌نشانی شركت فرودگاه‌ها در سالن اجتماعات شركت برگزار شد، ادارات برتر و یك بازنشسته معرفی و با اهدای لوح از آنان قدردانی شد.

بر این اساس صداقت دهقانی (فرودگاه ابوموسی)٬ سید علی‌اكبر سیدی(فرودگاه طبس)٬ محمدرضا صادقی(فرودگاه سنندج)٬ احمد سپهری‌راد(فرودگاه ارومیه)٬ علی داسی(فرودگاه رشت)٬ جواد شمالی نژاد(فرودگاه بوشهر)٬ غلامرضا فراهانی(فرودگاه امام‌خمینی(ره))٬ هادی عزیزآبادی فراهانی(فرودگاه مهرآباد) قدردانی شدند.

در همین مراسم از انوشیروان قادری از پیشكسوان و بازنشستگان ایمنی و آتش نشانی نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

پیش از معرفی ادارات برتر، معاون عملیات هوانوردی و همچنین مدیركل ایمنی و آتش نشانی طی سخنانی به تشریح وضعیت عمومی بخش ایمنی در فرودگاه‌های كشور پرداختند.

سعید اكبری گفت: كاركنان ایمنی و آتش‌نشانی به مثابه دوستان خوبی همیشه در كنارما هستند و همیشه وظایف خود را به خوبی انجام می دهند اما هیچگاه دیده نمی‌شوند.
وی افزود: اما هنگامی كه حادثه‌یی رخ می‌دهد همگان به ضرورت وجود آنان پی می‌برند.
اكبری تاكید كرد: وجود این دوستان خوب اطمینان خاطری برای همه به‌ویژه خلبانان، مسافران، راهبران فرودگاهی و دیگر افراد هستند.

معاون عملیات هوانوردی گفت: شركت فرودگاه‌های كشور همزمان با اعتلای صنعت، اعتلای معیشت، دانش و خدمات كاركنان را نیز مد نظردارد.

در ادامه این مراسم حمیدحاجی بیگی مدیركل ایمنی و آتش‌نشانی گزارشی درباره عملكرد این اداره‌كل طی یك سال گذشته ارائه كرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.