| کد خبر: 65116 |

مصرف بنزین در روز به مرز ۷۳ میلیون لیتر رسید

تین نیوز | معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در حال حاضر مصرف این بنزین در کشور به مرز 73 میلیون لیتر در روز رسیده است.


منصور ریاحی معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نخستین همایش ملی جایگاه‌داران سوخت کشور اظهار داشت: شرکت ملی پخش در راستای حمایت بخش خصوصی فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده است به طوری که در چرخه سوخت‌رسانی این مجموعه را به هیچ عنوان تنها نگذاشته است.
 
وی تصریح کرد: برای توسعه خدمات در جایگاه‌های سوخت کشور باید نگاه مسئولان در این عرصه تغییر پیدا کند تا بتوانیم در راستای ارتقای خدمات، تشکل صنفی حرفه‌ای در کشور ایجاد کنیم.
 
ریاحی ادامه داد: ما در زنجیره خدمات‌رسانی باید در کشور با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنیم برای حفظ جایگاه باید در راستای حفظ منافع ملی حرکت کرده که این امر با شناسایی گلوگاه‌ها امکان‌پذیر است.
 
وی خطاب به جایگاه‌داران سی ان جی گفت: باید نیازهای جایگاه‌ها را شناسایی کرده تا بتوانیم خدمات ویژه برای مردم ارائه نماییم. هم اکنون در عرصه زنجیره سوخت‌رسانی چالش‌هایی وجود دارد که این امر با شکل‌گیری تشکل‌های صنفی حرفه‌ای برطرف می‌شود.
 
وی ادامه داد: اگر تشکل‌ حرفه‌ای در کشور شکل بگیرد حاشیه سود بالایی برای جایگاه‌داران وجود خواهد داشت که در این صورت جایگاه‌داران می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.
 
ریاحی افزود: اکنون دوره گذرا نیست بلکه دوره انتظار است تا یک برند تخصصی در این صنعت شکل بگیرد که برنامه استراتژیک کلان وزارت نفت این است که بتوانیم با ایجاد رویکرد جدید موانع و مشکلات را برطرف نماییم.
 
وی ادامه داد: دولت به دنبال تصدی‌گری نیست بلکه می‌خواهد نظارت‌گر باشد تا با ایجاد این تشکل فصل مشترکی را برای منافع ملی کشور ایجاد نماید هرچقدر بتوانیم بخش خصوصی واقعی را حمایت کنیم خروجی بهتری خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: قبل از ورود سی ان جی در سبد سوخت کشور مصرف بنزین رشد 80 میلیون لیتر را داشته در حالی که هم‌اکنون مصرف این فرآورده در کشور به مرز 73 میلیون لیتر در روز رسیده است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.