| کد خبر: 64562 |

◄ تغییر زمان برگزاری همایش مدیریت در بحران حوزه عملیات کالا

تین نیوز | دبیر اجرایی همایش "مدیریت در بحران حوزه عملیات کالا" از تعویق زمان برگزاری این همایش دو روزه به تاریخ 23 و 24 آبان ماه خبر داد.

افشین قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار تین نیوز از تغییر زمان برگزاری همایش "مدیریت در بحران حوزه عملیات کالا" خبر داد و گفت: این همایش دو روزه که قرار بود در تاریخ 31 تیر تا 1 شهریور برگزار شود به 24-23 آبان موکول شد.

وی  همچنین در ادامه با اشاره تفکیک محتوایی در همایش "مدیریت در بحران حوزه عملیات کالا" خاطرنشان کرد: کلیه مباحث مربوط به تامین، تدارک، توزیع و فروش کالا> در روز 23 و تمامی موضوعات پیرامون <انبار و چالش های عملیاتی حوزه عملیات کالا در روز 24 آبان ارائه می گردد.

دبیر اجرایی این همایش یادآور شد: با توجه به تغییرا، علاوه بر علاقه مندانی که قصد حضور در هر دو روز را دارند، سایر افراد با هدف بهره مندی از هر یک از موضوعات می‌توانند در یکی از روزه های مورد نظر در همایش شرکت کنند. 

گفتنی است، محورهای این همایش شامل بررسی تخصصی بحران در بخش تامین، انبار، توزیع و فروش و بحران های عملیاتی است. همچنین دو کارگاه آموزشی با موضوعات مروری بر مدل های JIT، کانبان، سنکرون در جهت کاهش رکود سرمایه در انبارها با رویکردی بر تولید ناب و چشم اندازی نوین به توسعه و طراحی یک زنجیره بدون تاخیر(چابک) و نقش برنامه ریزی حمل و نقل و توزیع مناسب در عملیات کالا (WMS,VMI,RFIF,RS/AS) است.

همچنین شورای علمی این همایش را مهندس علیرضا اقوامی به عنوان دبیر علمی و دکتر محمد بلوریان تهرانی، دکتر حمید اسماعیلی، دکتر علیرضا خرم، مهندس رضا مرادی، دکتر محمدرضا خلج و مهندس محسن زندیه تشکیل می دهند و آقای قاسم زاده نیز دبیر اجرایی این همایش است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات و جزییات به سایت مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 20-88310113 داخلی های 241/225/202 تماس حاصل نمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.