| کد خبر: 61376 |

◄ باز هم آسمان، باز هم تاخیر / فوکر ۱۰۰ جایگزین ایرباس A۳۲۰ شد

تین نیوز | مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت: قرار بود مسافران پرواز شماره 3792 شركت آسمان به مقصد شیراز با هواپیمای A320 منتقل شوند، اما به دنبال نقص فنی و نداشتن هواپیمای جایگزین از این تایپ، بخشی از مسافران با یك فروند هواپیمای فوکر 100 و بخشی دیگر با پروازهای سایر ایرلاین ها منتقل شدند.

علی رستمی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به پرواز روز گذشته شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد شیراز اظهار کرد: روز گذشته (جمعه 30) مرداد پرواز شماره 3792 شركت آسمان به مقصد شیراز با تاخیر همراه و مشکلاتی برای مسافران به دنبال داشت.  

وی با بیان اینکه قرار بود اگرچه قرار بود مسافران با هواپیمای ایرباس A320 به شیراز منتقل شوند اما این هواپیما به علت نقص فنی در فرودگاه شیراز زمین گیر شد، گفت: با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی آسمان هواپیمای جایگزین از این تایپ نداشت به ناچار بخشی از مسافران با یك فروند هواپیمای فوکر 100 كه گنجایش ظرفیت 100 مسافر را دارد، منتقل شدند. 

رستمی با تاکید بر اینکه حدود 40 نفر از مسافران با پروازهای سایر ایرلاین ها به شیراز منتقل شدند، گفت: این اتفاقات با حدود 4 ساعت تاخیر همراه بود. 

وی با تاکید بر افزایش تاخیرهای شرکت هواپیمایی آسمان گفت: به علت افزایش تاخیرهای این شرکت، هم با سازمان هواپیمایی کشور و هم با مسئولان این شرکت نامه نگاری انجام  دادیم. 

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از برنامه ریزی شرکت هواپیمایی آسمان برای کاهش پروازها خبر داد و افزود: از شرکت هواپیمایی آسمان به علت کمبود ناوگان خواسته شده تعداد پروازهایش را کم کند اما فعلا به علت فروش بلیت ناگزیر به انجام پرواز هستند. 

وی تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشور به علت عدم برنامه ریزی منظم پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان، تا اطلاع ثانوی صدور مجوز پروازهای جدید و فوق العاده این شرکت را به حالت تعلیق درآورد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.