| کد خبر: 60132 |

معاون حمل و نقل و پایانه ها:

نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راهها در همدان عضو می‌پذیرد

تین نیوز | معاون حمل و نقل و پایانه ها اعلام کرد جمعیت طرفداران ایمنی راهها با آغاز به کار در همدان عضو می پذیرد. 

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های حمل و نقل همدان، مصطفی پناهنده گفت: این جمعیت با هدف بهبود وضعیت ایمنی راهها و ارتقاء فرهنگ ترافیکی کشور از سال 86 آغاز به کار و در سال 88 به ثبت رسیده است. 

وی گفت: تا کنون 12 استان کشور نسبت به تشکیل این نهاد مردمی اقدام نموده و فعالیت خود را در قالب تشکل های ملی در استان متبوع آغاز کرده اند و استان همدان نیز به عنوان سیزدهمین استان در این زمینه فعال شده است.

معاون حمل و نقل این اداره کل تلاش برای نهادینه کردن آموزش در مقوله ایمنی حمل و نقل / کمک به بهبود و توسعه امداد و نجات و فراگیر نمودن آن از طریق اجرای آموزش های مربوطه و تلاش را از اهداف اولیه این جمعیت خواند.

وی افزود: در راستای اهداف فوق تلاش همه جانبه برای جلب توجه دولت و مردم جهت کمک به آسیب دیدگان حوادث رانندگی بهبود وضعیت ایمنی و کاهش تصادفات از جمله اهداف دیگر این جمعیت انجام خواهد گرفت.

پناهنده عضویت در جمعیت طرفداران ایمنی راهها برای عموم آزاد اعلام کرد و افزود : سایت اینترنتی www.rsss.ir و پست الکترونیکی info@rsss.ir   و سامانه پیامکی 30007193  به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط دوسویه مخاطبان و جمعیت در نظر گرفته شده است. 

وی همچنین  گفت شماره حساب  94/4410044194 نزد بانک ملت شعبه ملاصدرا و شماره کارت 6104337770076832 به نام جمعیت طرفدران ایمنی راهها آماده برای دریافت کمک های مالی داوطلبان / خیرین و اعضاء اعلام شده است.

گفتنی است قرار است به زودی همایش معرفی و آغاز به کار رسمی این جمعیت در استان برگزار شود واداره کل حمل و نقل و پایانه ها، استانداری، پلیس راه، پلیس راهور، اورژانس و فوریتهای پزشکی،سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری،هلال احمر،معاونت خبر صدا و سیمای و....از حامیان برگزاری این تشکل مردمی خواهند بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.