| کد خبر: 60125 |

قرارداد نصب هزار و ۸۸۰ دستگاه سامانه ثبت تخلف سرعت به زودی عملیاتی می‌شود

تین نیوز | معاون وزیرراه وشهرسازی درسفریك روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از پروژه های راهداری وحمل ونقل جاده ای با مسئولین استانی نیز دیدار و گفت و گو کرد.
 
به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای داود كشاورزیان ضمن بازدید از پروژه های راهسازی و راهداری شهرستانهای كلیبر، هوراند و خداآفرین در شمال شرق استان آذربایجان شرقی مسائل و مشكلات  حوزه راه و شهرسازی این سه شهرستان را مورد بررسی قرار داد و گفت:در حال حاضر برای ارتقای بیشتر وضعیت راههای این منطقه، نیازمند حمایت و اهتمام نمایندگان محترم مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبارات تصویب شده و تجهیز راهدارخانه ها هستیم.
 
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین برای رونق بخشی به حوزه حمل و نقل گفت : درصورت شروع كار احداث پل دوستی در منطقه خداآفرین در مرز مشترك جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان از سوی منطقه آزاد ارس ، وزارت راه وشهرسازی نیز در انجام این پروژه همكاری خواهد کرد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه همچنین دراین سفر از جاده نوار مرزی این استان و همچنین پایانه های مرزی نوردوز و جلفا نیز بازدید کردند.
 
كشاورزیان در این جلسه با اشاره به مشكلات اداره كل راه و شهرسازی استان درتأمین اعتبارنیروهای غیر رسمی تأكید كرد : برابر قانون نگهداری جاری ، اضطراری و زمستانی تمامی راهها باید از طریق اعتبارات استانی انجام گیرد به همین دلیل درخواست داریم بخشی از هزینه نیروهای به كار گرفته شده از طریق اعتبارات استانی تامین شود تا اعتبارات جاری اداره راه وشهرسازی استان برای نگهداری، ایمن سازی رفع نقاط حادثه خیز و... استفاده شود.
 
وی همچنین افزود: قرارداد نصب یکهزار و ۸۸۰ دستگاه سامانه ثبت تخلف سرعت برای افزایش ایمنی سفرهای جاده ای و ایجاد زمینه سفری مطمئن برای هموطنان از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امضا شده که به زودی عملیاتی خواهد شد.
 
اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه باتشكر از فعالیت های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در اجرای پروژه های منطقه و استان خواستار نصب سریع دوربین های نظارت تصویری دراین استان ، احداث پاسگاه های پلیس راه جدید با توجه به نیاز استان به وبژه در اتوبان تبریز-زنجان و رسیدگی به روكش جاده ها و راههای اصلی به ویژه اصلاح جاده نوار مرزی شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.