| کد خبر: 60108 |

جاده کمکی کرج – چالوس در حال احداثاست

تین نیوز | دهیار آتشگاه گفت: جاده کمکی کرج – چالوس در حال احداث است.
 
مهدی خدابنده لو  با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه احداث جاده آتشگاه – نوجان – چالوس گفت: نیروهای اداره کل راه و شهرسازی استان جاده‌سازی هفت کیلومتر آخر این مسیر را به اتمام رسانده‌اند و در حال حاضر مشغول آسفالت آن هستند.
 
وی افزود: در دو کیلومتر اول این جاده نیز اقدامات عمرانی درحال انجام است که بخشی ازآن توسط شهرداری و اداره کل راه شهرسازی و بخشی از آن نیز توسط دهیاری انجام می‌شود.
 
وی دراین خصوص توضیح داد: براساس تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و دهیاری آتشگاه، شاهد تعریض درکیلومتریک این جاده توسط شهرداری و اداره راه هستیم و آسفالت ریزی آن نیز توسط شهرداری انجام خواهد شد.
 
این مسئول اضافه کرد: تعریض کیلومتردوم از ابتدای این جاده را نیز دهیاری انجام داده و مسیر را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار داده است تا اقدامات ایمن سازی آن انجام شود.
 
وی ادامه داد: مابقی مسیر جاده آتشگاه – نوجان – چالوس نیز به روکش آسفالت نیازدارد که به زودی اقدامات لازم برای انجام آن صورت می‌گیرد.
 
خدابنده لو گفت: بدون شک افتتاح این مسیر موجب کاهش بار ترافیکی محور چالوس به خصوص در روزهای تعطیل آخر هفته می‌شود.
 
وی با اکید برایمن‌سازی این جاده گفت: اگر قرار باشد این جاده بخشی از بار ترافیکی محورکرج – چالوس را به دوش بکشد باید ایمن سازی شود؛ چراکه درحال حاضراین مسیر برای تردد خودروها بسیار ناامن است.
 
خدابنده لو گفت: مسیرآتشگاه به نوجان بیش از سه پیچ خطرناک دارد که اگر خودرو دراین پیچ‌ها کنترل خود را ازدست بدهد حتما به دره پرتاب می‌شود.
 
وی ادامه داد: هرکدام از این دره‌ها حداقل 50 متر ارتفاع دارند که اگر خودرو به داخل آنها سقوط کند فوت سرنشینان آن حتمی خوهد بود.
 
وی در پایان گفت: نامه نگاری‌های لازم درخصوص ضرورت ایمن‌سازی این مسیر با مسئولان مربوطه انجام شده و امید است به زودی شاهد اقدامات لازم دراین زمینه باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.