| کد خبر: 60087 |

استقبال شرکت فرانسوی ADP به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فرودگاهی ایران

تین نیوز | سرپرست سازمان هواپيمايی كشوری از تمایل شركت ADP فرانسه به سرمايه‌گذاری در توسعه فرودگاه امام‌خميني(ره) و دو فرودگاه پرتردد مشهد و شيراز خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور به نقل از سازمان هواپيمايی كشوري، محمد خداكرمي، افزود با اشاره به سفر هفته گذشته هیات فرانسوی به ایران گفت: در اين سفر راهكارهای سرمايه‌گذاری شركت ADP فرانسه در پروژه‌های مختلف فرودگاهی ايران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی گفت: اين شركت هم‌اكنون در اجرای چندين پروژه فرودگاهی در فرودگاه‌های مهم جهان فعال است و نسبت به سرمايه‌گذاری در توسعه فرودگاه امام‌خميني(ره) و دو فرودگاه پرتردد مشهد و شيراز اظهار تمايل كرده است.
 
ویاظهار داشت: در نشستی كه با اين هيات هفته گذشته در سازمان هواپيمايی كشوری با حضور دست‌اندركاران صنعت هوانوردی كشور برگزار شد، مسئولان اين شركت با بررسی پروژه‌های سرمايه‌گذاری در طرح توسعه فرودگاه امام(ره) با تكميل ترمينال ايرانشهر در اين فرودگاه موافقت كردند تا پس از بررسی لازم نقطه نظرات نهايی خود را اعلام كنند.
 
سرپرست سازمان هواپيمايیكشوریاظهار داشت: مشاركت در توسعه پروژه‌هایفرودگاهي، توسعه و تجهيز و ارايه خدمات مشاوره در صنعت هوانوردیو كمك به افزايش مسيرهایپروازیاز اهم برنامه‌هایاين شركت فرانسویدر سفر به تهران بود.
 
خداكرمی افزود: در سفر مسئولان اين شركت فرانسوی پروژه‌های مختلف سرمايه‌گذاری در فرودگاه امام(ره) و برخی از پروژه‌های سرمايه‌گذاری در دو فرودگاه مشهد و شيراز معرفی شد تا پس از انجام مطالعات مورد نياز، جمع‌بندی نهايی آن به مسئولان صنعت هوانوردی ايران ارايه شود.
 
سرپرست سازمان هواپيمايی كشوری افزود: شركت ADP فرانسه يك شركت بزرگ در زمينه ساخت و توسعه تجهيزات فرودگاهی است كه نقش مهمی در توسعه فرودگاه‌های فرانسه داشته و هم‌اكنون پروژه‌های بزرگ فرودگاهی در چندين فروگاه پرتردد جهان را در دست اقدام قرار دارد.
 
يادآور می شود، اگستينو دورمانه مديرعامل شركت ADP به همراه هيات فرانسوی هفته گذشته به تهران سفر كرد تا با پروژه‌های مختلف سرمايه‌گذاری در بخش‌های مختلف فرودگاه حضرت امام(ره) و فرودگا‌ های مشهد و شيراز آشنا شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.