| کد خبر: 60065 |

تکرار جایگاه نخست ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت جامع اطلاعات پروژه(PMIS) توسط بندرامام خمینی(ره)

تین نیوز | منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برای دومین دور متوالی با کسب بالاترین امتیاز در بین بنادر کشور،مقام اول ارزیابی عملکرد در سیستم مدیریت جامع اطلاعات پروژه های سازمان بنادر و دریانوردی (PMIS )را کسب کرد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بیان این خبر اظهار داشت: طی این ارزیابی که در سمینار فنی و مهندسی بنادر کشور در مرداد ماه سال جاری صورت گرفت ، بندرامام خمینی(ره) موفق شد برای دومین دوره متوالی، با کسب ٩ امتیاز، رتبه اول این ارزیابی را به خود اختصاص دهد.
 
 مهندس رضازاده در خصوص شاخص های ارزیابی این عملکرد گفت: این ارزیابی براساس ٥ شاخص عمده شامل مشارکت و همراهی، تعامل با مشاوران، صحت اطلاعات وارد شده توسط راهبران، ورود به موقع اطلاعات و توسعه دامنه کاربران در سامانه PMIS صورت گرفت.
 
 وی خاطر نشان نمود: هدف از طراحی این نرم افزار جامع، شفاف­سازی اطلاعاتی و مدیریت یکپارچه و اثربخش و کنترل پروژه­ها در بین بنادرکشور است و راه­کاری است که بتوان اطلاعات لازم و مناسب را از پروژه های مختلف در کوتاه ترین زمان در دسترس مدیران قرار داد و در عین حال تصمیمات و سیاست­های اتخاذ شده را به سرعت در سطوح عملیاتی جاری نمود.
 
 مهندس رضازاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: همچنین منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بیشترین تعداد پیشنهادات کاربردی را در راستای بهبود روش های کاری در سامانه PMIS ارائه داده است.
 
سیستم مدیریت جامع اطلاعات پروژه (PMIS)،سیستمی یکپارچه است که بمنظور تسریع جریان های اطلاعاتی و ارتباطی بین ارکان و اجزاء پروژه بوده و جهت تسهیل در امور تصمیم گیری مدیران، دسترسی به اطلاعات دقیق و صحیح مربوط به فاز مطالعاتی و اجرای پروژه ها گام بر می دارد.
 
منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در سال ١٣٩١ نیزموفق شده بود رتبه نخست ارزیابی عملکرد  این سیستم را  که به صورت آزمایشی در سطح بنادر کشور اجرایی شد، به خود اختصاص دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.