| کد خبر: 59984 |

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت

تین نیوز | مهندس علی اصغر بدیعی مقدم، مدیر كل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و رسانه های گروهی استان خراسان شمالی تبریک گفت . متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

«ن و َالْقَلَمِ و َمَا یَسْطُرُونَ» سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد

روز خبرنگار یادآور مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و بازتاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه گشتند، که در پیشاپش این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از خون خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت نام خویش را جاودانه ساختند. گرامی باد یاد و نام خبرنگاران شهید 8 سال دفاع مقدس که در راه انجام وظیفه بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری بیشتر بخشیدند.

رسالت خبرنگاری معیار سنجش عملکرد مدیران است و نظرها و نقدهای شما عزیزان خبرنگار همواره چراغ راه‌ما و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و ان شا ء الله در سالی که به نام سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی " مزین گشته نیز رهنمودهای دلسوزانه خود را از ما دریغ نکرده تا با رفع کاستی‌ها بتوانیم وظایف‌ خود را در این عرصه‌ مهم و اعتلای روز افزون کشور به درستی ایفا نماییم.

امید است با همدلی و هم‌زبانی و در پرتو منویات مقام معظم رهبری با اتکا بر ارزشهای دینی و فرهنگی شاهد نهادینه شدن و شکوفایی جریان صحیح اطلاع‌رسانی در سطوح مختلف جامعه برای پیشرفت همه‌جانبه و تعالی ایران اسلامی باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.