| کد خبر: 59536 |

نظرها و خبرها◄ دو اشکال مهم موجود در سازمان هواپیمایی کشوری کدام است؟

تین نیوز | چندی پیش رسانه ها خبری از قول محمد رضا خوشنویسان معاون بازرگانی ایران ایر منتشر کردند که طی آن وی در پاسخ به این سوال که پس از تحریم چه هواپیماهایی وارد ناوگان ایرلاین های می شود، ‌گفته بود: " معتقدم با توجه به مسیرهای پروازی داخلی هواپیماهای 900/737 و 800/737 از خانواده بویینگ و تایپ های 319،320 و 321 از خانواده ایرباس از مناسب ترین تایپ های مطرح در بازار هستند. "
اما نظر کارشناسان هوانوردی در خصوص مناسب ترین هواپیماها برای کشور چیست؟

1- ویژگی‌های رئیس سازمان هواپیمایی کشوری/ احتمال انتخابم صفر است؛ شانس افراد ساکت، بیشتر
تین نیوز | دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴
خلاصه مطلب: ...معاون اسبق سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص احتمال انتخابش به عنوان ریاست جدید سازمان هواپیمایی کشور گفت: احتمال انتخاب اینجانب در حد صفر است زیرا علاوه بر اینکه قبلا بازنشسته شده ام علاقه ای هم به بازگشت ندارم اما در صورت نیاز می توانم در اتاق فکر سازمان کمک کنم.
علیرضا منظری در خصوص احتمال انتخابش به عنوان ریاست سازمان هواپیمایی کشور گفت: به نظرم احتمال انتخاب اینجانب صفر است.
وی افزود: با توجه به اینکه بنده قبلا بازنشسته دولت شده ام، هم علاقه ای به بازگشت ندارم و هم وزارت برایش مقدور نیست انتخاب کند ولی با تجربه ای که دارم در صورت نیاز می توانم در اتاق فکر سازمان کمک کنم...
مطلب کامل

نظر | دو اشکال مهم سازمان هواپیمایی کشوری چیست؟
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴-۰۴-۲۲در مورد این مطلب:
دو اشکال اساسی و مهم در این سازمان و دیگر مراکز دولتی هوانوردی کشور وجود دارد که تا حل نشود فرقی در انتخاب ریاست این سازمان نخواهد داشت.
یکم: از "سازمان هواپیمائی کشوری" فقط سر در این سازمان " کشوری " باقی مانده است و بقیه به لشکری تغییر یافته است، به عبارت دیگر فرق بین " ایمنی پرواز " با امنیت هوائی در بین متولیان مجهول مانده است و به همین دیل فرد امنیتی را بر فرد متخصص و شایسته احتمالا ترجیح می دهند.
دوم: این سازمان توان جذب و نگهداری متخصص در رده های مختلف را به دلایل گوناگون از جمله حقوق نا کافی ندارد، کافی است نگاهی به لیست متخصصانی که از بدنه سازمان جدا شده و به دیگر سازمان ها و شرکتهای خارجی پیوسته اند بیندازید و آنرا مقایسه کنید با ذیگر سازمانها در کشورهای همسایه که چقدر متخصص از خارح به خصوص ایران حذب کرده اند و دست آخر اینکه این سازمانی است جهانی نه بومی.

2- چه هواپیماهایی پس از تحریم وارد ایران می‌شوند؟
تین نیوز | دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴
خلاصه مطلب: ...معاون بازرگانی ایران ایر در پاسخ به این سوال که پس از تحریم چه هواپیماهایی وارد ناوگان ایرلاین های می شود، ‌گفت: معتقدم با توجه به مسیرهای پروازی داخلی هواپیماهای 900/737 و 800/737 از خانواده بویینگ و تایپ های 319،320 و 321 از خانواده ایرباس از مناسب ترین تایپ های مطرح در بازار هستند.
محمدرضا خوشنویسان با بیان اینکه وقتی درباره مسیرهای داخلی صحبت می کنیم تنها با یک تعریف کلان مسیر داخلی نمی توانیم نیاز به هواپیما برای مسیرهای داخل کشور را تدوین و تعریف کنیم،‌ادامه داد:‌ حتی برای مسیرهای داخلی کشور با توجه به حجم ترافیک،‌ ارتفاع فرودگاه مبدا و مقصد و طول مدت زمان پروازها و تقاضای موجود در بازار انواع و اقسام مدل های هواپیما برای ورود به ناوگان هوایی کشورمان مطرح می‌شود...
مطلب کامل

نظر | نیاز به دخالت دولت در خرید هواپیما
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴-۰۴-۲۲در مورد این مطلب:
به نظر من باید دولت دخالت کند تا انواع مختلف خریداری نشود که‌ بعدا مشکل قطعه نداشته باشد!
مثلا تمام هواپیما های میان برد از یک نوع باشد مثل ایرباس!

نظر | هواپیماهای مسافربری مناسب ایران
نظر منتشر شده د رتاریخ در مورد این مطلب:
هواپیماهای مسافری مناسب برای ایران این ها هستند: بویینگ 800-737 بویینگ 800- 747 بویینگ 777 و ارباس 320 و 321 و ارباس 330.

نظر | خرید هواپیما یک مقوله کاملا تخصصی است
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴-۰۵-۰۷ در مورد این مطلب:
خرید هواپیما یک مقوله کاملا تخصصی است که می بایست این انتخاب بر اساس شرایط ژئوپرفرمنسی و خاص کشور ما یعنی Hot& High صورت پذیرد تا کلاه انتونف و MD -80 بر سر صنعت نرود.
برخی خریدها به رغم تبلیغات صورت گرفته... بیشتر به فکاهی و جک شباهت داشت تا خرید هوشمندانه !
دوستانی در این وادی وجود دارند که فرق هواپیما و ...را تشخیص نداده و مدعی خرید هواپیما هستند که شاهکار این دوستان خرید MD های خریداری شده از چین یا F-100 های خریداری شده از برزیل یا شاهکار خرید Airbus-310 از ترکیه یا خرید اخیر A340-600 های باشد که ناگفته های زیادی در خصوص انها وجود داشته ودارد که بماند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.