| کد خبر: 59475 |

بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران استان البرز از اماکن و ایستگاه‌های خط ۵ مترو

تین نیوز | اعضای ستاد مدیریت بحران استان البرز جهت آشنایی با امكانات و توانایی شركت بهره برداری مترو از اماكن و ایستگاه های خط 5 مترو بازدید كردند.

به گزارش تین‌نیوز از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه، هدف از این بازدید كه با حضور نمایندگان ستاد مدیریت بحران، فوریت های پزشكی، جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی استان البرز و مسولان برنامه ریزی، پیشگیری و مقابله با بحران شركت بهره برداری مترو تهران انجام شد؛ آشنایی هرچه بیشتر با امكانات و توانایی های مترو و همچنین برنامه ریزی برای همكاری های مشترك در راستای رفع نواقص و كمبودها بود.

مهدوی نماینده ستاد مدیریت بحران استانداری البرز در این بازدید بر اجرای مانورهای مشترك مترو و سازمان های عضو ستاد بحران تاكید و اعلام كرد: با توجه به ماهیت خدمات رسانی و حساسیت كار مترو، بهتر است طراحی و ارائه برنامه جهت برگزاری مانورها به عهده شركت بهره برداری مترو تهران باشد و ستاد بحران استانداری البرز به عنوان پشتیبان و هماهنگ كننده سازمان های دیگر نقش آفرینی كند.

عباسی نماینده سازمان آتش نشانی استان البرز هم از اعزام گروهی از كارشناسان این سازمان برای بازدید میدانی و بررسی نواقص و همچنین استاندارد سازی امكانات و تجهیزات اطفا حریق خبر داد و گفت: همچنین این سازمان آمادگی دارد تا در خصوص آموزش پرسنل مترو در سطوح مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.

بنابراین گزارش، ابراهیمیان نماینده هلال احمر استان البرز برای انبار كردن تجهیزات امدادی در یكی از اماكن خط 5 مترو تهران برای مواقع بحران، اعلام آمادگی كرد و گفت: در صورت موافقت شركت بهره برداری مترو این سازمان تمام تلاش خود را بر این موضوع معطوف خواهد كرد. در پایان این بازدید مدیریت پیشگیری و مقابله با بحران شركت بهره برداری مترو تهران و حومه بر آمادگی مترو تهران برای برگزاری مانورهای مشترك با سازمانهای عضو ستاد مدیریت بحران البرز تاكید كرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.