| کد خبر: 59464 |

رئیس پلیس راهور در گفتگو با تین نیوز خبر داد:

◄ اجرای همزمان دو طرح اجتماعی برای کاهش ترافیک

تین نیوز | یکی از دستاوردهای اصلی انتظام بخشی اجتماعی از منظر جامعه شناختی گام برداشتن در مسیر پیشگیری از وقوع جرم است، زیباسازی کالبد شهری در کنار برطرف کردن ریشه های آسیب های اجتماعی، یکی از مهم ترین شاخص های زندگی ایمن در دل کلانشهرهاست.
 
رئیس پلیس راهور تهران، در این باره گفت: امنیت تهران یکی سرمایه اجتماعی است از همین رو مشارکت پلیس و مدیریت شهری در اجرای طرح انضباط شهری در منطقه مرکزی پایتخت می تواند منجر به تقویت این سرمایه اجتماعی شود. در واقع این طرح باعث استمرار و بازتولید انضباط اجتماعی توسط تک تک شهروندان می شود.
 
سردار سید تیمور حسینی در گفتگو با تین نیوز، با بیان اینکه بی تردید اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12 می تواند تکدی گری و مشاغل کاذب و ترافیک را تا حد قابل توجهی کاهش دهد، افزود: این طرح در منطقه 12 تهران به عنوان منطقه پایلوت با همکاری شهرداری در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: علاوه بر اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12، طرح تابستانی با تکیه بر محورهای برون شهری، در محورهای گردشگری و تفریحی در مراکز حاشیه ای شهر تهران بویژه در روزهای تعطیل توجهی بیش از گذشته اعمال می شود تا در روزهای گرم تابستان هموطنان ما با مسائل خاصی روبرو نشوند.
 
حسینی درباره زندگی افراد بی خانمان، معتاد و دستفروش و سایر افرادی که برای منطقه 12 مشکل زا هستند، گفت: با توجه اینکه هسته اولیه شهر تهران بخش قابل توجهی از اصناف را در خود جای داده، در نتیجه زندگی شهری در این محدوده کمرنگ شده و این مسئله زمینه ساز بروز مشکلات جدید شده است.
 
وی یادآور شد: به طور قطع همین مسائل سبب می شود که احساس ناامنی و بی نظمی در این منطقه بیش از پیش احساس شود و همین مسئله نیز منجر به شکل گیری برخی بی نظمی های ترافیکی در منطقه 12 شهری می شود.
 
رئیس پلیس راهور تصریح کرد: با توجه به وجود تمامی این مشکلات بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است که در هسته اولیه شکل گیری تهران، طرح انضباط شهری به اجرا درآید تا در آینده نه چندان دور شاهد سامان بخشی وضعیت کنونی این منطقه در تمامی ابعاد بخصوص انضباط ترافیکی و در نتیجه سایر مناطق تهران باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آگاه 0 0

    عکس مربوط به زمان سرهنگی ایشونه…