| کد خبر: 57113 |

در گفتگوی اختصاصی با تین نیوز عنوان کرد

◄ جهانگیریان: به وضعیت ایران در دوران پساتحریم خوشبین هستم

تین نیوز | رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه جمع بندی مذاکرات هسته ای هر چه که باشد ما می توانیم با استفاده از ظرفیت های داخلی، در جهت منافع مردم و کشور برنامه ریزی کنیم گفت: نسبت به وضعیت هوانوردی کشور در دوران پسا تحریم خوشبین هستم.

علیرضا جهانگیریان در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با ابراز خوش بینی نسبت به وضعیت هوانوردی ایران در دوران پسا تحریم اظهار کرد: در حوزه هوانوردی با تکیه بر دانش و تجربه ای که طی بیش از 30 سال بدست آمده و با توجه به تحرکی که از نظر آموزش نیروی انسانی در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزشی ایجاد شده، نسبت به وضعیت هوانوردی کشور در دوران پسا تحریم خوشبین هستم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی مذاکرات هسته ای ایران با قدرت های جهانی افزود: جمع بندی این مذاکرات هر چه که باشد ما می توانیم با استفاده از ظرفیت های داخلی، در جهت منافع مردم و کشور برنامه ریزی کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به اولین نشست هم اندیشی راه كارهای توسعه صنعت حمل ونقل هوایی که روز هفتم تیرماه در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد گفت: یکی از اهداف برگزاری این جلسه این بود که همه ذینفعان صنعت هوانوردی را دور هم جمع و همه توان و ظرفیت های داخلی را برای ورود به افق جدید در یک جبهه و در کنار هم قرار دهیم.

وی در خصوص تاثیر تفاهم هسته ای لوزان بر صنعت هوانوردی کشور گفت: اگرچه توافق صورت گرفته مقطعی بود اما باعث تغییر فضا شد و با این تفاهم، بخشی از موانعی که بر سر راه انتقال بعضی از قطعات وجود داشت برطرف شد؛ این در حالی است که مشکل تامین هواپیما کماکان به شکل سابق وجود دارد.

یادآور می شود، مذاکرات ایران و کشورهای ۱+۵ تا ۷ جولای (۱۶تیرماه) تمدید شد. این خبر را ماری هارف، مشاور ارشد در وزارت امور خارجه آمریکا اعلام و دلیل آن را در اختیار داشتن وقت کافی برای پیشبرد و دستیابی به توافق جامع عنوان کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آینده نگر 0 0

    اخوی تو پسا تحریم ممکن است اتفاقات دیگه ای هم که بیافته و خیلی خوشایند شما نباشد. همانگونه که مستحضرید ظاهرا مجلس محترم شورای اسلامی از روند بررسی سانحه ایران ۱۴۰ رضایت ندارد. و … پس شاید روبان را کس دیگری ببرد. قدیما می گفتند بگذار اول برادری ثابت شود ادعای ارثپیشکش!!!

  • اکبر مقامی 0 0

    تمدید مجوز بهره برداری از شرکت سپاهان به رغم وجود مخالفتهای طولانی و تمدید آن در زمانی که باید این مجوز تعلیق میشد مجال فتح و ظفر در زمان پسا تحریم را به جنابعالی و مدیرکل منصوب شده شما و دو معاون محترم ایشان را نخواهد داد! اقای جهانگیریان تغییرات منجر به سانحه با فشار شرکتهای متخلف برای باز شدن عرصه تخلف با چراغ سبز شما هم در دنیا و هم در عقبی بی پاسخ نخواهد ماند.

  • کارشناس 0 0

    و شاید خدا حافظ دکتر شما که خانه ما را ویران کرده و انشاالله در شغل آتی موفق و موید باشیدچون بعید است از اتوبوس مدیریت پیاده شوید بلکه شاید صندلی شما عوض شود

  • کارشناسان سازمان 0 0

    تین خوابت برد، جهانگیریان رفت، تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همه

  • شهاب محمدی 0 0

    اقای[…] و اقای[…] دفتر قابلیت پرواز کاسه داغتر از آش و برخی دوستان در سازمان طی ادوار گذشته در تایید فرم های N وP و برخی دست اندر کار در شرکت[…] باید جوابگوی مرگ چهل نفر در انتونف شرکت سپاهان و سایر تخلفات باشند. چرا دستورات ستاد کل بعد از سانحه هواپیمای ۰۴ در خصوص ارتقای موتور انجام نشد و موتور با همان شرایط نامتعارف بکار گرفته تا هواپیمای ۰۵ دچاره سانحه گردید. چند نامه و صورتجلسه که با تلاش چند ماهه در راستای توقف پروازی انتونف از زمان اقایان نخجوانی و پهلوانی با پیگیری نابخردانه کسی مثل جابر گودرزی نقش بر اب و به نتیجه نرسید. به رغم تمام ناملایمات و محرومیت های بوجود امده طی سال گذشته و تلاش مسببین این کوتاهی ها در حذف مطلعین خدای بزرگ و مهربان همواره حافظ این افراد بود … بماند که حرف زیاد است حیا اجازه فاش کردن بعضی رازهای مگو را نمیدهد!

  • ناشناس 0 0

    خداحافظ اقای جهانگیریان شما دیگه استعفا دادید و نمیتوانید بیش از این[…] سازمان باشید تبریک به همه دوستان و همکاران عزیز امیدوارم رییس بعدی لااقل انتقاد پذیر باشه

  • مجید کرمانی 0 0

    مطابق گفته کارشناس اگر روی صندلی دیگری در اتوبوس مدیریتی موجود نشستید بدانید که باید حداقل ها را بدانید تا شرمنده خود و دیگران نشوید و با[…] شما را وادار به استعفا کنند.