| کد خبر: 54747 |

جایگاه فرودگاه اصفهان در جذب گردشگر و توریست را فراموش نکنیم

تین نیوز | عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعلام کرد: موقعیت فرودگاه اصفهان تا جایی از اهمیت ویژه برخوردار است که می‌تواند با افزایش پروازها سالیانه گردشگران زیادی را به استان جذب کند.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ فرودگاه اصفهان یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور است که برای اولین بار در منطقه صفه و در موقعیت و مایلی جنوب شهر اصفهان واقع بوده است که در دهه شصت به منظور گسترش و توسعه آن به محل فعلی منتقل و به نام شهید بهشتی نامگذاری شده است این فرودگاه در استانی با جاذبه گردشگری بالا واقع شده که سالیانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند.

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی همیشه و در همه حال پیگیر مسائل مختلف استان‌های مربوط به حوزه فعالیت خود هستند، گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان از نظر صنعت توریستی و گردشگری در کشور حرف اول را می‌زند، بنابراین نیاز است که در حوزه‌های مختلف به آن توجه ویژه شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به فعالیت‌های بسیار مطلوب فرودگاه اصفهان در امر جابجایی بار و مسافر، خدمات بسیار زیادی از سوی مسئولان فرودگاهی نیاز است که مسائل و مشکلات پیش روی فرودگاه توسط استاندار و همچنین نمایندگان مجلس رفع شود.

ابوترابی عنوان کرد: تاکنون در بسیاری از موضوعات مربوط به فرودگاه ورود داشته‌ایم به‌طوری‌که درخواست‌های زیادی مبنی بر بودجه، پیگیری برخی مسائل از سوی مدیران فرودگاهی به نمایندگان شده که خوشبختانه گام‌های مهمی برای برطرف کردن موانع فرودگاه اصفهان و تحقق اهداف آن برداریم.

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون اظهار داشت: نمایندگان این استان جلسات متعددی با وزیر راه‌‌و‌شهرسازی برای حل مشکلات فرودگاه اصفهان داشته‌اند چراکه هدف اصلی، رسیدن این استان به جایگاه ویژه در صنعت توریسم و گردشگری است.

وی در پایان گفت: مدیران فرودگاه می‌توانند با ایجاد فضای تعاملی مناسب موضوعات و مسائل مختلف فرودگاه را با نمایندگان در فضایی دوستانه در میان گذاشته تا به مرور شاهد تحقق اهداف مورد نظر آنها باشیم.

بنابراین با توجه به نقش و جایگاه فرودگاه‌ها در توسعه کشور و اینکه استان اصفهان از قطب‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و دانشگاهی کشور محسوب می‌شود.

توسعه فرودگاه شهید بهشتی در زمینه بهسازی و توسعه عوامل پروازی و... از همه مهمتر استانداردسازی براساس دستورالعمل‌های ایکائو جزو اهداف و اولویت‌های خاص در فرودگاه اصفهان بایستی باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.