| کد خبر: 54695 |

فرودگاه اردبیل آمادگی فعالیت ۲۴ ساعته را دارد

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از آمادگی این فرودگاه برای فعالیت ۲۴ ساعته و شبانه روزی خبر داد.
 
سیدفخرالدین هاشمی گفت: هم اکنون این فرودگاه با تجهیز کامل به سیستم روشنایی و نیز کمک ناوبری پیشرفته می تواند به فرودگاه شبانه روزی تبدیل شود.
 
وی با بیان اینکه پروازهای این فرودگاه از بدو فعالیت تاکنون در طول روز صورت گرفته است، تصریح کرد: در سالهای اخیر با نصب تجهیزات مورد نیاز در زمینه ناوبری شرایط برای بهره گیری از پروازهای شبانه نیز فراهم شده است.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان برقراری پرواز در ساعات اولیه صبح و نیز ساعات پایانی روز و شب را از مهمترین عوامل در استقبال مسافران دانست و ادامه داد: به دلیل نبود پرواز در این ساعات مسافرانی که به دلیل مسایل اداری و تجاری سفر می کنند، با مشکل مواجه می شوند.
 
وی برقراری پرواز در طول شبانه روز را عامل مهمی برای توسعه فرودگاه برشمرد و متذکر شد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط دو پرواز از فرودگاه اردبیل به مقصد تهران صورت می گیرد که در پی افزایش آن هستیم.
 
هاشمی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای حضور شرکتهای مختلف هواپیمایی و برقراری خطوط هوایی به مقاصد مختلف تاکید کرد که برخی از این شرکتها به دلیل عدم استقبال مناسب رغبتی نشان نمی دهند.
 
وی در عین حال به توافقات صورت گرفته با شرکت تهران گشت طلایی برای افزایش دو پرواز چارتری در مسیر اردبیل – تهران اشاره کرد و متذکر شد: از هفته گذشته پروازهای این شرکت طی روزهای سه شنبه و جمعه به سایر پروازهای فرودگاه اضافه شده است.
 
این مسئول عنوان کرد: در اولین گام زمان ورود و خروج این پروازها برای عصر در نظر گرفته شده اما تلاش می کنیم با مذاکرات لازم پروازهای افزایشی طی صبح و شامگاه صورت گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.