| کد خبر: 51015 |

سه محور مواصلاتی حادثه خیز خوزستان ایمن سازی شد

تین نیوز |  مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از ایمن سازی سه محور پر خطر استان به منظور کاهش آمار تصادفات جاده ای خبر داد.
 
منوچهر رحمانی صبح امروز در جلسه ایمنی راه ها که در استانداری خوزستان برگزارشد، عنوان کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده به طور متوسط در سال ۱.۵ میلیون نفر به عتبات عالیات سفر می کنند که حجم بسیار بالایی از این تعداد از خوزستان گذر می کنند. در همین راستا در آینده ای نزدیک هشت ساختمان پلیس راه به ارزش حداقل ۱۰ میلیارد تومان در استان احداث خواهد شد.
 
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان اعمال قانون مهندسی راه و خودرو ترویج فرهنگ ترافیکی امداد و نجات و فوریت های پزشکی را از جمله عوامل موثر در میزان تلفات جاده ای برشمرد و افزود: مسولان استانی باید به دنبال تدوین برنامه در شرایط کنونی باشند زیرا منابع همیشه محدود است.
 
وی با اشاره به شناسایی سه محور حادثه خیر استان گفت: بیش از ۷۰ درصد تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی اهواز به اندیمشک ایذه و بهبهان صورت می گیرد.
 
رحمانی اظهار کرد: در همین راستا فعالیت های بسیاری از جمله ایجاد روشنایی خط کشی نصب چراغ های هشدار در این سه محور حادثه خیز انجام گرفته که خوشبختانه فعالیت های صورت گرفته منجر به کاهش آمار تصادفات جاده ای شده است.
 
وی تصریح کرد: در ایام نوروز سال گذشته  ۷۶ نفر در جاده های استان کشته شده که این میزان در سال جاری به ۳۳ نفر رسیده است. مسئولیت پذیری افراد جامعه یکی از مهم ترین عوامل کاهش این تلفات بوده است.
 
معاون عمرانی استانداری خوزستان نیز با حضور در این جلسه عنوان کرد: ۶۴۶ نفر در سال ۹۲ بر اثر حوادث جاده ای جان خود را از دست دادند که این میزان در سال گذشته به ۶۰۳ نفر رسید.
 
احمد سیاحی افزود: ایجاد فرهنگ رانندگی و همدلی مسئولان باعث کاهش تلفات جاده ای می شود.
 
وی با اشاره به رتبه پنجم خورستان در زمینه تعداد تلفات فوتی در بیمارستان گفت: این میزان برای استان بسیار نگران کننده است در همین راستا نیازمند تجهیز پایگاه های امداد و نجات استان هستیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.