| کد خبر: 50841 |

لزوم پرهیز از اقدامات پر خطر و بی سود

وبلاگ تین نیوز، عباس آخوندی |  امروز در حال گذراندن شرایطی خاص در کشورمان هستیم که اگر نگاهی به موقعیت خودمان در منطقه بیندازیم متوجه این مسئله خواهید شد. 

با نگاهی به موقعیتمان می بینید که در چه منطقه پرتلاطمی هستیم؛ افغانستان، عراق و سوریه و اخیرا یمن و عربستان سعودی شرایط نامساعدی را در منطقه خاورمیانه سپری می کنند. 

بزرگترین و مهم ترین سیاست ما این است که امنیت و آرامش ملت را فراهم کنیم، هر چند برخی تندرویها ما را به جاهای بسیار سختی کشاند ولی تدبیر مقام معظم رهبری به نحوی بود که این ملت را از پرتاب در حفره های آتش بر حذر داشت و خوشبختانه با آمدن دولت تدبیر و امید، آرامش و صفا به مردم بر می گردد. 

باید تدبیر کنیم و از اقدامات پر خطر و خطرات بی سود پرهیز کنیم تا بتوانیم این دوره سخت را پشت سر بگذاریم. مطمئنیم از این شرایط بسیار سخت عبور خواهیم کرد، در همین مدت کوتاه که دولت تدبیر امید روی کار آمده است می بینیم که تا چه اندازه عزت ایران حفظ شده است. 

ضمن این که کنترل روند افسار گسیخته تورم توسط دولت نشان دهنده زحمات دولت است، اگر بخواهیم مجددا تولید نفت ایران را به دو برابر وضعیت فعلی برسانیم به میلیاردها دلار سرمایه گذاری نیاز است، در حوزه راه آهن نزدیک به ۲۸ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز است، در حوزه حمل و نقل هوایی نیاز به ۱۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری داریم و هرجا که بخواهیم ورود پیدا کنیم نیاز به میلیاردها سرمایه داریم اما ما می توانیم همه این کارها را بکنیم که البته نیازمند زیر ساخت های فراوان است. 

در واقع ثبات سیاسی و اجتماعی در ایران سبب می شود که علاقمندان به سرمایه گذاری به صورتی جدی وارد عمل شوند. مجموعاً ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر آزاد راه در ایران وجود دارد اما این دولت تا کنون با احداث هزار کیلومتر آزاد راه موافقت نموده که این نشان دهنده اعتماد به سرمایه گذاران هست.

برگرفته از خبر پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    حالا دیگه دارم کم کم متوجه مماشات بیش از اندازه شما با مدیران دولت قبل در این حوزه می شوم واقعا خدا خیرتان دهد که دست این غارتگران را به بهانه پرهیز از اقدامات پر خطر در چپاول بیت المال باز گذاشته اید