| کد خبر: 50246 |

برای رسیدن به آرمان‌های یک سازمان باید آرامش را ایجاد و حفظ کرد

وبلاگ تین نیوز، رحمت اله مه آبادی |  ما در یك سازمان بسیار حساس فعالیت می‌كنیم كه پیشرو بودن نیز بر حساسیت كاری آن افزوده است. در چنین محیطی، آرامش یكی از عواملی است كه تمامی افراد مشغول به كار در آن باید برای حفظش تلاش كنند. لذا اگر تغییرات مدیریتی در چنین سیستمی به درستی انجام شود، آرامش به سیستم هدیه داده خواهد شد. به همین دلیل برای انتخاب فرد شایسته در سمت مدیر کل مراقبت پرواز، مشاوره، مداقه و بررسی‌های زیادی لازم بود. در واقع می‌توان مدعی شد كه با توجه به امكانات ایجاد شده برای ارائه نظرات تمامی همكاران به من، انتخاب مهندس مرادی به عنوان مدیرکل مراقبت پرواز یك انتخاب و مشاوره آزادانه همراه با دقت فراوان بود. 

وجود و تقویت آرامش و همچنین حفظ و تربیت نیروی انسانی به عنوان دو نكته بسیار مهم و استراتژیك در شركت فرودگاه‌های كشور مورد توجه است چرا که آرامش مقدمه پیشرفت و بستر توسعه است و برای رسیدن به آرمان‌های یك سازمان باید آرامش را ایجاد و حفظ كرد. 

یكی از اهداف هیات مدیره شركت از انتخاب مهندس مرادی به عنوان مدیركل مراقبت پرواز، تقویت آرامش موجود در این اداره‌كل بوده است و تمامی مدیران و كاركنان باید از این آرامش مراقبت كنند.
همچنین تمام تلاش هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها تلاش برای برون‌رفت از شرایط فعلی است و ما برای رسیدن به این هدف نیازمند تلاش و حمایت تك‌تك همكاران هستیم. ضمن این که از جمله اهداف ما، شناختن مدیران فردای شركت و سپردن جایگاه‌های مدیریتی به افراد شایسته است. 

مجموعه عملیاتی در ساختار شركت فرودگاه‌ها دارای جایگاهی رفیع است و همواره مدیران‌عامل شرکت از دل این مجموعه بیرون می‌آمدند و باید كاری كنیم كه بار دیگر به اصطلاح "ژنرال‌های عملیاتی" را پشت میزهای مدیریتی ببینیم. باید با تلاش فراوان، اسطوره‌های علمی خودمان را شناسایی كنیم و این افراد كه همان ژنرال‌های سیستم هستند، می‌توانند هویت سازمانی شرکت را به خوبی معرفی كنند. 

یادمان نرود كه ما یك شركت هستیم، تعریف هزینه در یك شركت، در حقیقت منابعی است كه برای ایجاد سرمایه به مصرف می‌رسد. پس هر منبعی را هزینه می‌كنیم، باید به طور مستقیم یا غیرمستقیم به درآمد بینجامد، در غیر این‌صورت سرمایه را دور ریخته‌ایم. 

توسعه امن، ایمن و همچنین توسعه اقتصادی کارآمد هدف اصلی تمامی مدیران و كارمندان ستادی و فرودگاهی به ویژه در حوزه عملیاتی است و این‌گونه است كه نیروی انسانی به ارزشمندترین، یگانه‌ترین، خاص‌ترین و مهم‌ترین منبع شركت تبدیل می‌شود. 

ما یك شركت خدمات‌محوریم و در حوزه خدمت، نقش نیروی انسانی بسیار ذی‌قیمت است. پس باید برای آرامش، نشاط، تعالی و درآمد و پیشرفت نیروی انسانی در شركت هزینه كنیم و این در حقیقت، سرمایه‌گذاری است، نه هزینه كردن.


برگرفته از خبر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.