| کد خبر: 47231 |

کاهش ۲۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در استان اصفهان

تین نیوز | استاندار اصفهان گفت: در سال‌های گذشته آمار تصادفات جاده‎های استان بالا بود که با توجه به تدابیر صورت گرفته در سال گذشته ۲۰ درصد کاهش تصادفات در استان اتفاق افتاد‌.
 
رسول زرگرپور در جریان بازدید از ستاد هدایت مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و همچنین بازدید از بیمارستان امین، با تبریک سال نو و گرامی‌داشت شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: مرکز بهداشت و درمان استان از مراکز حیاتی و پرکاری است که تاکید شده در این ایام با قوت گذشته به فعالیت بپردازد.
 
وی با بیان اینکه بخش بهداشت استان با بیش از 120 اکیپ فعال به صورت شبانه روزی به مراکز اقامتی و مراکز طبخ مواد غذایی سر می‌زند و آنها را بازرسی کنند، تصریح کرد: ماموران بهداشت کنترل های لازم را در زمینه مواد غذایی انجام می‌دهند تا مطمئن شوند که آنچه که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد از کیفیت بهداشتی برخوردار است.
 
استاندار اصفهان با اشاره به بخش درمان گفت: با توجه به اینکه تا کنون  نزدیک به 2 میلیون و 800 تردد در جاده‌های استان صورت گرفته و راه‌های استان اصفهان به عنوان یکی از پرتردد ترین جاده‌ها بوده و با توجه به حوادث احتمالی در این مسیر عملکرد بخش درمان استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته آمار تصادفات جاده‎های استان  بالا بود که با توجه به تدابیر صورت گرفته در سال گذشته 20 درصد کاهش تصادفات در استان اتفاق افتاد که امیدوار هستیم امسال این کاهش را داشته باشیم.   
 
زرگرپور با بیان اینکه اورژانس یکی از مراکز اساسی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این مرکز محل رجوع 24 ساعته برای انتقال مجروحان در جاده‌ها است و در داخل شهر نیز با توجه به ورود بالغ بر 3 میلیون نفر مسافر به استان حجم کاری بخش درمان افزایش می‌یابد و می‌تواند نقش مهمی را در کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه بنا بر گزارش مسئولان این مرکز در 24 حدود 2500 بیمار را تحت مداوا قرار می‌دهند، افزود: بر اساس آمار ارائه شده 800 مورد از این بیماران مربوط به تصادفات و موضوعات ترافیکی است.
 
استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در بخش بهداشت و درمان بالاترین و بهترین خدمات را ارائه می‌دهد، گفت: همانند سال گذشته، امسال نیز با تدابیر انجام شده، این استان به عنوان تنها استان کشور در زمینه پذیرش بیماران دیالیزی گردشگر هیچ گونه مشکلی را نخواهد داشت و بر اساس آمار بیش از 45 مورد از بیماران دیالیزی گردشگر در روزهای گذشته تحت مداوا قرار گرفته‌اند.
 

 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.