| کد خبر: 43985 |

مدیرعامل جدید تام ایران خودرو معرفی شد

تین نیوز | در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مظفر اعوانی به سمت مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو منصوب و از خدمات علی شیخ زاده مدیرعامل سابق این شركت قدردانی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت تام ایران خودرو، مهندس هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در آئین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید تام ایران خودرو، این شركت را فراتر از یک مجموعه پیمانکار دانست و گفت: برای بالنده تر شدن تام از هیچ کاری در چارچوب آیین نامه ها و بخش نامه ها کوتاهی نمی کنیم.

یکه زارع آینده شركت تام را بسیار خوب توصیف و از هیات مدیره این شرکت قدردانی کرد و از آنان خواست قدر مدیران و کارشناسان تام را بدانند و در صورت نیاز نیروی انسانی جدید نیز به کار گیرند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خواستار ارتقای انگیزه کاری مدیران و کارشناسان تام شد و با بیان اینكه هیات مدیره ایران خودرو با جدیت در کنار تام است، افزود: هدف ما این است که خودرو، بخش کوچکی از فعالیت تام باشد.
یکه زارع در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات تولید و نقدینگی در یکی دوسال اخیر اشاره کرد و گفت: دوسال پیش صحبت از كمك هزار میلیاردی به ایران خودرو برای جلوگیری از ورشکستگی بود اما نه تنها آن هزار میلیارد را نگرفتیم، بلکه مقدار زیادی بدهی بانكی را هم تسویه کردیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: این شركت بعد از دوسال و نیم زیان، اكنون به سوددهی رسیده و امسال به «ای.پی.اس» خوبی دست پیدا می كند.

در این مراسم همچنین مظفر اعوانی مدیرعامل جدید شركت تام ایران خودرو، شرایط شرکت های مجری پروژه های مهندسی را دشوار توصیف کرد و گفت: تام باید اجرای پروژه های بیشتری را به عهده بگیرد، بزرگ شود و مانند شركت های بزرگ عمل كند.

شیخ زاده مدیرعامل سابق تام نیز با اشاره به مشکلات اقتصادی که از اواخر سال 91 گریبان صنعت را گرفت، گفت: 60 درصد کسب و کار ما قراردادهای خارجی بودند که تعدیل را نمی پذیرفتند و ال.سی ها باز نمی شد و مناقصه ها کم بود. به همین دلیل صادرات را راه برون رفت از بحران پیمان کاری تشخیص دادیم و زمینه هایی را برای توسعه آن فراهم کردیم که نتایج آن را سال آینده شاهد خواهیم بود.

گفتنی است مظفر اعوانی، مدیرعامل جدید شركت تام ایران خودرو دارای لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیر و فوق لیسانس از دانشگاه امیرکبیر است و کار خود را از سال 55 در وزارت صنایع آغاز کرده است.

مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره چندین شرکت تولیدی و صنعتی در کارنامه وی به چشم می خورد. او مدتی مدیرکل ماشین سازی و نیرومحرکه وزارت صنایع و معادن سابق و معاون بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده است. ریاست هیات مدیره شرکت بازرسی کیفیت و استانداردایران نیز از دیگر سوابق اعوانی بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.