| کد خبر: 43932 |

صنعت هتلداری با ایجاد زیر ساخت های لازم امکان پذیر خواهد بود

تین نیوز | عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش گفت: صنعت هتلداری با ایجاد زیر ساخت های لازم امکان پذیر خواهد بود
 
مهرداد تاوتلی در مورد صنعت گردشگری در کشور بیان داشت: توجه کشورها به صنعت گردشگری و درک آنها از اهمیت این صنعت برای درآمد زایی ، به گونه ای است که بسیاری از کشورها به ایجاد زیر ساخت های لازم برای این صنعت روی آورده اند. هتلداری یکی از صنایعی است که رشد یافتگی آن موجب فراهم سازی آسایش و رفاه برای گردشگران است که در نهایت به رونق صنعت گردشگری کمک می کند.
 
تاوتلی گفت: امروزه صنعتی شدن ، زندگی شهری و شرایط سخت کاری بیش از پیش بر اهمیت سفرهای تفریحی برای عموم در سراسر جهان افزوده است، بی شک در این شرایط ،‌گردشگران به دنبال به دست آوردن حداکثر آسایش ، امکانات رفاهی و بهترین وضعیت اسکان در سفر خود هستند.
 
وی تصریح کرد: صنعت هتلداری در کشور ما دارای قدمتی دیرینه است و این صنعت باید با قوانین و شرعیات به روز باشد. این قوانین را نباید دست و پا گیر تلقی کنیم بلکه می توان در سرو غذا تنوع ایجاد کنیم و از عرقیات و نوشیدنی های سنتی استفاده کنیم ، وغذای ایرانی را ارائه دهیم که برای گردشگران هم جذابیت دارد و هم اینکه آنها به دنبال به دست آوردن تجربه سفر می کنند و ما باید خلاقانه عمل کنیم.
 
تاوتلی افزود: در عصر حاضر نحوه گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت مردم دچار تغییر و تحول اساسی شده است اغلب افراد ترجیح می دهند از این فرصت ها استفاده کنند تا هم اوقات خوبی را در کنار خانواده و دوستانشان بگذرانند و هم از اماکن گردشگری داخل و خارج از کشورشان دیدن کنند به همین دلیل در سال های اخیر گردشگری در سراسر دنیا کاملا توسعه یافته و متحول شده است و این موضوع تاثیر فراوانی بر صنعت هتلداری و نحوه مدیریت مراکز اقامتی گذاشته است. در صنعت هتلداری باید نیروهای جوان و آموزش دیده ، متخصص گردشگری ، هتلداری و آشنا به اصول (تشریفات هتلی )و مهمان نوازی وارد کار شوند تا بتوان با ایجاد مزیت رقابتی ، رضایت مندی مهمانان را برآورده کرد.
 
مدیر کل هتل شایگان در ادامه عنوان کر : خدمات صنعت هتلداری اصلی ترین حلقه توسعه صنعت گردشگری را تشکیل می دهد. هتل ها و مراکز اقامتی که شرایط دلخواه را برای گردشگران فراهم می کنند و موجبات رضایت مندی مهمان را مد نظر قرار می دهند می توانند نقش بسیار تاثیر گزاری بر افزایش شمار گردشگران به یک مقصد گردشگری را ایجاد کنند. گردشگر وقتی  از محل زندگی اصلی خود دور شده است تا از یک منطقه دیگر دیدن کند ،اگر شرایط راحتی و آسایش را برای او فراهم کنیم مطمئنا نه تنها خود این سفر را تکرار می کند بلکه اطرافیان و آشنایان را نیز به دیدن و اقامت از آن منطقه ترغیب می کند.
 
وی تاکید کرد: به همین جهت ایجاد زیر ساخت های اقامتی مناسب برای گردشگران و ایجاد شرایط مطلوب یکی از الزام های جذب گردشگر در هر کشور است. به بیان دیگر شمار گردشگران ورودی در گرو تامین تسهیل ها، ایجاد شرایط لازم برای اقامت و پذیرایی مطلوب و شایسته است ، از این رو بی جهت نیست که سرمایه داران و سرمایه گذاران در کشورهای پیشرفته دنیا به صنعت ساخت ، تجهیز و اداره ی هتل توجه ویژه ای دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.