| کد خبر: 39299 |

تمامی مجوزهای پروازی صادر شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری برنامه ای است

تین نیوز |   معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی كشوری، با بیان اینكه تمامی مجوزهای پروازی صادر شده توسط این سازمان برنامه ای است گفت: سازمان هواپیمایی كشوری در صورت مشاهده فروش به قیمت های بالاتر از نرخ های تایید شده با دفاتر خدمات مسافرت هوایی، شركت های هواپیمایی و یا هر دو آنها برخورد قانونی می كند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، محمد خداكرمی با بیان اینكه كلیه مجوزهای صادر شده توسط سازمان هواپیمایی كشوری برنامه ای است نه چارتری اظهارداشت: برخی شركت های هواپیمایی به علت ضعف در سیستم فروش، بخشی از فروش بلیت ها را خارج از سیستم فروش رسمی خود و از طریق غیر رسمی در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی قرار می دهند.

وی افزود: برهمین اساس برخی آژانس ها اعلام می كنند كه بلیت پروازهای برنامه ای موجود نیست و صرفا این گونه بلیت ها را به متقاضیان عرضه می كنند.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی كشوری با بیان این مطلب كه عنوان بلیت چارتری در برنامه ریزی های این سازمان جایی ندارد خاطرنشان كرد: در هر صورت نرخ جابه جایی مسافر نباید از نرخ های مصوب توسط این سازمان كه براساس فهرست ارسالی از شركتها و در چارچوب شناورسازی نرخ ها بررسی و تایید شده تجاوز كند و این نرخ ها در سایت رسمی شركت های هواپیمایی موجود است.

خداكرمی تصریح كرد: چنانچه سازمان هواپیمایی كشوری در بازرسی های خود و یا در گزارشات دریافتی موردی از فروش به قیمت های بالاتر از نرخ های تایید شده را مشاهده كند، اقدامات مقتضی نسبت به برخورد قانونی با دفاتر خدمات مسافرت هوایی، شركت های هواپیمایی و یا هر دو آنها را به عمل می آورد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بچه قدیم باشگاه یا قلعه مرغی 0 0

    اقای خداکرمی عزیز سلام البته با وجود مرتضی دهقان که از انبار داری در قلعه مرغی با سفارش بخشی زاده به صدارت رسیده این برنانه ریزی نقص که نداره ای ولله هم داره خسته نباشید خدا قوت دلاور. راستی یکی از ارزوهای این مهندس دهقان گرفتن A&P بود گرفته یا هنوز آرزومند بگیره؟ طفلک بعد از قلعه مرغی وقتی با هزارتا پارتی و سفارش بخشی زاده ها رفته بود استاندارد پرواز چون با ده سال سابفه A&P نداشت نامه رسان قابلیت پرواز بود انهم تو واحد سبک زیر دست بهرام رشتی واقعادیدنی بود حالا تو رزومه اش مینویسه کارشناس استاندارد پرواز، کله پدر هرچی دروغگو