| کد خبر: 39296 |

مشتری مداری و ایجاد نگرش بازارسازی اولویت اصلی راه آهن درحوزه بازرگانی

تین نیوز | مدیركل بازرگانی و بازاریابی راه آهن حركت به سمت مشتری مداری وتقویت نگرش بازارسازی را از جمله اولویت های پیش روی این اداره كل برشمرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی مدیركل بازرگانی و بازاریابی راه آهن با اشاره به برگزاری گردهمایی روسای بازرگانی مناطق راه آهن در اداره كل راه آهن هرمزگان گفت: موضوع اصلی در این گردهمایی تبین استراتژی و جهت گیری های بازرگانی وهمچنین برآورد انتظارات هیات مدیره و مدیرعامل راه آهن ازاین حوزه بود.

وی افزود: روز اول این گردهمایی به ارایه گزارش عملكرد از سوی نمایندگان ادارات كل بازرگانی مناطق راه آهن اختصاص داشت و در روز دوم ضمن پاسخگویی به نقطه نظرات ومشكلات مطروحه ،جهت گیری وبرنامه های این اداره كل در سال ۹۴ مطرح و بر اجرای اصول وظایف واقعی بازرگانی مناطق تاكید شد.

به گفته مدیركل بازرگانی و بازاریابی راه آهن در روز اول گردهمایی معاونت بهره برداری و سیر و حركت حضور داشتند و جهت گیری و رویكردهای اصلی حوزه بازرگانی راه آهن و عملكرد ۹ ماهه شركت را تشریح كردند.
احمدی توسعه حوزه بازرگانی و ایجاد نگرش بازارسازی و رویكرد اقتصادی را از جمله اولویت های پیش روی این اداره كل برشمرد و گفت: نگاه به سمت بازارسازی و ارتباط قوی با مشتریان و تقویت مشتری مداری از جمله اهدافی است كه دراین اداره كل دنبال می شود.

مدیركل بازرگانی و بازاریابی راه آهن با بیان اینكه رویكرد كنونی راه آهن حركت به سمت مشتری مداری است خاطرنشان كرد:ارتباط قوی با نهادها و سازمان های مختلف در سطح استان ها و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های شبكه ریلی در سطح منطقه از جمله اقداماتی است كه باید توسط حوزه بازرگانی مناطق انجام شود.

گفتنی است درپایان این همایش دو روزه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و مجموعه سایت بندر شهید رجایی با حضور روسای بازرگانی مناطق راه آهن انجام شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.