| کد خبر: 39293 |

بزرگراه دشتستان به دیلم با اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور تکمیل می‌شود

تین نیوز | فرماندار شهرستان گناوه گفت: در سفر رئیس جمهور به بوشهر اعتباراتی برای توسعه و تکمیل پروژه‌های شهرستان گناوه مصوب شد که با تخصیص یک‌هزار میلیارد ریال بزرگراه دشتستان به دیلم تکمیل می‌شود.
 
عبدالنبی یوسفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت آثار و برکات مهمی برای استان بوشهر در برداشت اظهار داشت: در این سفر ابعاد گوناگون توسعه استان بوشهر بررسی و اعتباراتی در این حوزه‌ها مصوب شد.
 
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل بزرگراه دشتستان، گناوه و دیلم یک‌هزار میلیارد ریال مصوب شد گفت: با تخصیص این اعتبارات بزرگراه یاد شده که نقش مهم و تاثیر گذاری در کاهش ترافیک، تصادفات  و توسعه سه شهرستان یاد شده دارد تکمیل می‌شود.
 
فرماندار گناوه با بیان اینکه محور گره، گناوه و گچساران احداث می‌شود افزود: با تصویب یک‌هزار و 170 میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور به بوشهر برای ساخت محور گره، گناوه و گچساران  مصوب شد که این اعتبارات از سوی وزارت نفت تامین و تخصیص می‌یابد.
 
یوسفی با اشاره به اینکه زیرساخت دهکده گردشگری گناوه امسال راه‌اندازی می‌شود افزود: با توجه به نقش مهم گناوه در حوزه جذب توریست و گردشگر و رویکرد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور در حوزه گردشگری، یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های دهکده گردشگری مصوب شد و این در حالی است که بخش خصوصی در این دهکده افزون بر 5 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند.
 
وی با تاکید بر پیگیری و اجرایی شدن پروژه‌های مصوب هیئت دولت در استان بوشهر تاکید کرد:  همه دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر در محقق شدن مصوبات دولت تلاش کنند تا در کوتاه‌ترین زمین این پروژه‌ها اجرایی شود.
 
فرماندار گناوه از متولیان امر خواست تا هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی فاضلاب ساحل این بندر را که بودجه آن مصوب شده عملیاتی کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.