| کد خبر: 39258 |

۴ هزار کیلومتر راه و راه‌آهن توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال ساخت است

تین نیوز | فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: در حال حاضر 4 هزار کیلومتر راه و راه‌آهن توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در سطح کشور در حال ساخت است.

سردار عبادالله عبداللهی ظهر امروز در جلسه‌ای که با فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل لرستان برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء در زمان جنگ به  عنوان مرکز کنترل و هدایت نیروها در جنوب و غرب کشور فعال بوده که بعد از جنگ باید از این پتانسیل استفاده می‌شد، بعد از جنگ نیز این قرارگاه قرارگاه ابتدا کار بازسازی مناطق جنگی را انجام داد و از آن به بعد به قرارگاه سازندگی تبدیل شده است.
 
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء خاطر نشان کرد: خیلی از جاها انتقاداتی به این قرارگاه انجام می‌دهند اما ما از کار خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم زیرا امروز شرایط کشور کمتر از دوران جنگ  و دفاع مقدس نیست از این رو با وجود رسانه‌ و فضای مجازی در سراسر دنیا باید هوشیارانه عمل کرد.
 
وی با اشاره به اینکه توجه به معیشت مردم جز دغدغه‌های سپاه پاسداران است افزود: قرارگاه خاتم‌الانبیاء  مجموعه‌ای بزرگ و بی‌دلیل در کشور و خاورمیانه است که در بدو کارهای عمرانی و صنعتی حرف اول را می‌زند.
 
عبداللهی از مسئولان خواست ماموریت‌های قرارگاه خاتم الانبیاء را برای مردم بیان کنند تا مردم بدانند این مجموعه به دنبال سودآوری نیست بلکه به دنبال رفاه حال مردم ومعیشت آنها است.
 
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء ادامه داد: در حال حاضر 4 هزار کیلومتر راه و راه‌آهن توسط قرارگاه خاتم در حال ساخت است و بیش از 21 میلیارد متر مکعب مخازن سد توسط این قرارگاه ساخته شده است.
 
وی تاکید کرد: هیچ دولتی نمی‌تواند خدمات  قرارگاه خاتم‌الانبیاء را انکار کند و بدون قرارگاه خاتم‌الانبیاء هیچ کاری را نمی‌توانند انجام دهند از این رو قرارگاه خاتم کمک حال دولت است.
 
سردار عبداللهی از راه‌اندازی کارخانه مس تبریز و فولاد میانه در روزهای آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر تلاش ما این است که همانطوری که  رهبر معظم انقلاب  تاکید داشته‌اند معادن را جایگزین نفت کنیم.
 
وی با بیان اینکه ‌تلاش ما این است که با توجه به این که 3700 کیلومتر شبکه ریلی در اختیار ما قرار دارد از این شبکه برای صرفه‌جویی و جابجایی کالاها به خوبی استفاده کنیم،افزود:‌تلاش ما این است که از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کنیم و در راستای دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه اشتغال و بیکاری اقتصاد مقاومتی کاری کنیم که نیاز به دشمن نداشته باشیم.
 
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء از تکمیل فازهای پارس جنوبی خبر داد و گفت: با تکمیل این فازها 150 میلیون متر مکعب گاز در یک روز سه ساله تامین می‌شود که این فازها در حال حاضر 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کرمانشاهی 0 0

    لطفا راه آهن کرمانشاه - خسروی زودتر بسازید. مقام رهبری در سال ۹۰ آن را مهم و لازم دانستند و قرارگاه برای اجابت خواسته رهبری اجرای فوری آن را قول داد.