| کد خبر: 39210 |

برگزاری کارگاه آموزشی مهندسی ارزش در بندر شهید رجایی

تین نیوز | یک دوره کارگاه آموزشی سه روزه با هدف آشنایی کارکنان حوزه های عمرانی با مفاهیم و کاربردهای مهندسی ارزش در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این دوره سه روزه با حضور40 نفر از کارشناسان، کاردانان و تکنیسین های بنادر تابعه، واحدها و ادارات مهندسی عمران طی روزهای 27 تا 29 دیماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد.

عباس کمالی آشنایی با برنامه کار مهندسی ارزش، آشنایی با کار تیمی و تسلط بر تحلیل کارکرد مهندسی ارزش را از جمله اهداف اجرای این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا شد، افزود: تمرین تفکر واگرا و همگرا در مهندسی ارزش، ارائه مهارت های سریع، ارائه فاز خلاقیت و معرفی طرح پیاده سازی مهندسی ارزش وزارت راه و شهرسازی به همراه مطالعه نتایج مهندسی ارزش در چند طرح ملی از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: این دوره سه روزه با ایجاد گروه های کاری در کلاس، انجام تمرین های کارگاهی و ارائه آن برای یادگیری مستقیم و اجرای روش های موثر در تدریس خاتمه یافت.

کمالی یادآور شد: مهندسی ارزش یکی از ابزارهای لازم برای نشان دادن ارزش محصول در رابطه با کارکرد آن می باشد. در شرایط فعلی که بین تولید کنندگان رقابت سنگینی وجود دارد، تولید کننده موفق کسی است که با توجه به نیاز مشتریان و با کیفیت و هزینه مناسب به عرضه تولید یا ارائه خدمت بپردازد. 

وی اضافه کرد: مهندسی ارزش می تواند از طریق شناخت نیازها وخواسته های مشتریان این موفقیت را فراهم سازد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.