| کد خبر: 39209 |

مرکز معاینه فنی خودروی شهید رجایی قزوین افتتاح شد

تین نیوز | مرکز معاینه فنی خودروی شهیدرجایی قزوین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان در بلوار جمهوری اسلامی قزوین افتتاح شد.
 
مرکز معاینه فنی خودروی شهید رجایی قزوین صبح سه شنبه با حضور شهردار قزوین و مدیرکل محیط زیست استان قزوین، در بلوار جمهوری اسلامی قزوین افتتاح شد.
 
مسعود نصرتی شهردار قزوین در آیین افتتاح تین مرکز اظهارداشت: مرکز معاینه فنی با هدف دسترسی آسان‌تر شهروندان برای خدمات معاینه فنی وسایط نقلیه به این مکان منتقل شد.
 
علیپور، مدیرکل محیط زیست استان قزوین نیز گفت: با توجه به بروز آلودگی‌های زیست محیطی به واسطه فعالیت خوردوهای مشکل دار ایجاد یک مرکز معاینه فنی خوردو با دسترسی بهتر به شهروندان از سوی شهرداری قزوین کار ارزشمندی است.
 
وی، شهردار نصرتی را حامی محیط زیست خواند و افزود: امیدوارم شهرداری و محیط زیست استان بتواند برنامه‌های مشترک و بزرگی را در شهر اجرایی کنند.
 
محمدحسن ایرانخواه، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین نیز گفت: این مرکز با همت شهرداری قزوین و با هزینه ۴۶۰ میلیون تومان احداث و تجهیز شده است.
 
وی با اعلام اینکه تاکنون حدود ۴۰۰ هزار خودرو در محل سابق مرکز معاینه فنی خوردو شهرداری بازدید فنی شده‌اند، افزود: ۳۸ هزار خودروی مشکل‌دار برای برطرف کردن مشکل خود به مراکز تعمیراتی رجوع داده شدند.
 
این مسئول افزود: در فاز دوم این پروژه یک مرکز معاینه فنی موتور سیکلت و ۵ باب مغازه تعمیراتی برای ارائه خدمات سریع و ارزان به خودروها در سال آینده ایجاد می‌شود.
 
حکمت اله داودی عضو شورای اسلامی شهر قزوین و وهاب میزانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز در این مراسم سخنان کوتاهی ایراد کردند.
 
در پایان این آیین از زحمات هشت ساله حسنعلی افشار مدیر پیشین مرکز معاینه فنی خودروی شهرداری قزوین با اهدای لوحی قددرانی شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.