| کد خبر: 39197 |

کرایه مینی‌بوس‌های درون شهری لرستان ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

تین نیوز | مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های لرستان گفت: نرخ کرایه مینی بوس‌های درون استانی از اول بهمن ماه ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

حسن رحمانی اظهار داشت: در چند سال گذشته کرایه حمل و نقل درون استانی با وسیله مینی بوس نسبت به سایر وسیله‌ها افزایشی نداشته است و از طرفی ضرورت ایجاد آمادگی برای نوسازی ناوگان سبب شد تا نرخ کرایه مینی بوس درون استانی 15 تا 20 درصد افزایش یابد.
 
وی افزود: برای نوسازی ناوگان استان تقاضایی از طرف اداره کل حمل ونقل و پایانه های لرستان به معاونت عمرانی استانداری انجام گرفت تا نرخ حمل ونقل درون استانی با وسیله مینی بوس افزایشی منطبق با شرایط روز داشته باشد.
 
مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های لرستان عنوان کرد: پس از بررسی جلسه کارگروه حمل ونقل که در روز 28 دی و با ریاست معاون عمرانی استانداری انجام گرفت مصوب شد که کرایه مینی بوس برحسب نوع مسیر و کرایه های قبلی، نرخ جدید تا 20 درصد افزایش یابد.
 
وی بیان کرد: نرخ جدید کرایه مینی بوس‌های درون استانی لرستان از اول بهمن 93 اجرا می‌شود.
 
رحمانی با اشاره به مصوبه دیگر جلسه کار گروه حمل و نقل گفت: مینی بوس های مسیر ویسیان از حاشیه خیابان  بهارستان به ترمینال مسافربری جنوب منتقل می‌شود.
 
وی افزود: در جلسه کارگروه حمل و نقل مصوب شد که همه ماشین آلات نیمه سنگین مانند خاور که در حاشیه پل ماسور مستقر هستند به پایانه بار منتقل شوند.
مدیر کل حمل ونقل و پایانه های لرستان اظهار داشت: برای نوسازی ناوگان مینی بوس گزارشی به استاندار ارائه شد تا از طریق کارگروه اشتغال و اعتبارات مربوط به صندوق توسعه ملی حمایتی انجام شود.
 
وی عنوان کرد: برای نوسازی  ناوگان کامیون، اتوبوس، سورای و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و پایانه های مسافربری 213 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از این مبلغ 50 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان مینی بوس لازم است.
 
رحمانی در رابطه با مینی بوس های فرسوده استان اظهار داشت: اگرمصوبه آن تصویب شود در مرحله اول 500 دستاه مینی بوس از چرخه حمل ونقل خارج می شود و براساس ضوابط صندوق توسعه ملی بین 70 تا 90 درصد تسهیلات پرداخت می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.