| کد خبر: 38938 |

برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته

تین نیوز |   به منظور حضور قدرتمند در عرصه حمل و نقل ریلی بین المللی سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته ، چهارمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن(ICRARE2015)  و همچنین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت ریلی ج.ا.ایران بصورت همزمان با مشارکت و حمایت وزارت راه و شهر سازی، راه آهن جمهوری اسلامی، انجمن صنایع ریلی، انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل ریلی، اتحادیه قطارهای شهری (مترو) و دانشکده مهندسی   راه آهن از 27 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت ماه 94 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می­شود.
 
برگزاری این رویدادها در سطح عالی سازماندهی گردیده است و مقامات بالای کشوری و مدیران سطح بالا از کشورهای اروپایی و خاورمیانه در آن شرکت مینمایند.
 
 در این نمایشگاه بعنوان بزرگترین نمایشگاه ریلی در خاورمیانه در صنعت ریلی  انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگنها، (نیرومحرکه، مولد ، مانوری ، باری و... )؛ لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی و باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش ،خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه ای،ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.لازم به ذکر است در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، ده ها شرکت خارجی تولیدات و خدمات خود را ارائه خواهند کرد.
 
همچنین در همایش فرصتهای سرمایه گذاری نیز اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنو لوژی صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته ،ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و مقابله با تحریم، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان صورت می پذیرد.
 
ضمنا" برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت صنعتی، تجاری و بازرگانی خارجی از این نمایشگاه ، برگزاری چند کارگاه و همایش تخصصی از جمله چهارمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن (ICRARE2015) (28-27 اردیبهشت ماه 94) با حضور تعدادی از مقامات کشوری، برخی از برنامه های دیگر این رویداد بین المللی حمل و نقل ریلی خواهد بود.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویدادها میتوانید از طریق سایت http://miladfair.ir/EN/index.php  و یا شماره فاکس 22254250, 26420261   و ایمیل : miladfair@gmail.com   در ارتباط باشید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.