| کد خبر: 38931 |

دستگاه‌ها از اجرای طرح ترافیک تبریز شانه خالی می‌کنند

تین نیوز | معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: سال گذشته در زمینه اجرای طرح ترافیک تبریز اراده جمعی وجود نداشت و برخی دستگاه‌ها به دلیل مواردی چون کمبود نیروی انسانی و نبود دوربین‌های کنترلی کافی از اجرای این طرح شانه خالی کردند.
 
محمدصادق پورمهدی در کارگروه کاهش آلودگی هوای آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عدم حضور برخی دستگاه‌ها در جلسه کارگروه اظهار داشت: عدم حضور آنها در این جلسه مورد رسیدگی قرار گرفته و علت این امر بررسی و سئوال خواهد شد.
 
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌های دولت در کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: در کنار برنامه‌های دولت وضعیت جوی نیز موجب شد تا هوا آلودگی کمتری به نسبت سال قبل داشته باشد.
 
وی نقش عوامل انسانی را در افزایش آلودگی هوا برجسته دانست و یادآور شد: باید عزمی همگانی در عرصه کاهش آلودگی هوا شاهد باشیم و از جمله این موارد عزم و اراده همگی در زمینه اجرای طرح ترافیکی تبریز است.
 
پورمهدی افزود: سال گذشته در زمینه اجرای طرح ترافیکی تبریز اراده جمعی وجود نداشت و برخی دستگاه‌ها با مواردی چون کمبود نیروی انسانی، نبود دوربین‌های کنترلی کافی و مواردی دیگر از اجرای این طرح شانه خالی کردند.
 
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار صداقت با مردم در اجرای طرح‌های کاهش آلودگی هوا شد و گفت: باید مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوا با جدیت دنبال شود و اگر نتوانیم طرح‌ها را به موقع و بهینه اجرا کنیم، گزارش کار به مردم داده شود.
 
وی گفت: در زمینه معاینه فنی خودروها پلیس راهنمایی و رانندگی باید با جدیت دنبال کار باشد و در استفاده از سوخت پاک در خودروها و نیروگاه‌ها نیز جدیت و تلاش بیشتری شود تا در مرحله اول گازسوز شده و در مرحله بعدی نسبت به نصب فیلتر در آنها اقدام شود.
 
پورمهدی بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری را ضروری دانست و گفت: شهرداری در این زمینه قدم‌هایی برداشته است که باید تسریع در خرید اتوبوس‌های جدید صورت گیرد.
 
12 هزار تاکسی در تبریز تردد می‌کنند
وی موضوع نوسازی تاکسی‌ها را با مشکلات متعدد همراه دانست و بیان کرد: در حال حاضر 12 هزار تاکسی در تبریز تردد می‌کنند که عدم توان خرید تاکسی جدید توسط رانندگان، فاصله قیمتی خودروی فرسوده و خودروهای جدید و نیز عدم تحویل خودرو از سوی کارخانجات سازنده از جمله موانع است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.