| کد خبر: 38911 |

۴۵ درصدی صدور پروانه در تبریز کاهش یافت

حرکت تراموا و نخستین خط اتوبوسرانی برقی در تبریز

تین نیوز | شهردار تبریز از اهتمام شهرداری به روان‌سازی ترافیک، بحث مترو، تراموا و ایجاد اولین خط اتوبوسرانی برقی در سال 94 خبر داد
 
صادقی نجفی ظهر امروز  در پی تقدیم بودجه 94 به شورای شهر تبریز در جلسه علنی امروز شورا ضمن تقدیر از اعضا شورا برای تصویب بودجه سال 93 اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم بر اساس همین بودجه مصوب شورا پیش برویم و من از این بابت از همکاران شهرداری نیز که براساس میثاق شهرداری عمل کرده‌اند تشکر می‌کنم.
 
تحقق 62 درصدی بودجه شهرداری تبریز
نجفی با اشاره به تحقق 102 درصدی بودجه شهرداری مناطق و 91 درصدی بودجه سازمان‌های شهرداری در سال 93 گفت: به طور کل شهرداری تبریز بدون لحاظ اوراق بهادار 62 درصد تحقق بودجه داشته است.
 
شهردار تبریز با اشاره به پرداخت 138 میلیارد تومانی سررسید وام سال‌های گذشته شهرداری تبریز در سال 93 گفت: کل وامی هم که خودمان در این مدت گرفته‌ایم 81 میلیارد بوده است که به این معنی است که بیشتر از نصف مبلغ دریافتی را برگردانده‌ایم
 
نجفی افزود: این را از آن جهت می‌گویم که اخیرا گفته شده شهرداری تبریز پروژه‌های عمرانی‌اش را با گرفتن وام به پیش برده است.
 
کاهش 45 درصدی صدور پروانه در تبریز
شهردار تبریز با اشاره به اینکه افتخار سال گذشته شهرداری تبریز این بوده که به طرف درآمدهای پایدار حرکت کرده است، این مسئله در حالی اتفاق افتاده که ما در سال گذشته 45 درصد کاهش صدور پروانه داشته‌ایم.
 
بودجه 2800 میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال 94
نجفی رقم بودجه امسال را 2 هزار و 800 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه امسال به لحاظ ریالی با بودجه سال گذشته برابر است با این تفاوت که 500 میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت از این بودجه حذف شده چرا که توجیه اقتصادی نداشته است.
 
وی با اشاره به اینکه در جلسه اخیر شهرداران کلانشهرها، ریاست شورا و دولت و کلانشهر تبریز به عنوان شهر پایلوت شمال‌غرب کشور انتخاب شده است، گفت: از این جهت تلاش ما بوده است که در بودجه سال 94 بر اساس این رویکرد حرکت کنیم.
 
شهردار تبریز با تاکید بر اینکه در بودجه سال 94 از سیاست‌های 24گانه مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه شهرداری‌ها پیروی کرده‌ایم، گفت: سعی ما در این بودجه این بوده که از برنامه‌های شورا انحراف نداشته باشیم و خدمات‌رسانی به مردم تبریز را تسهیل کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه نتیجه تلاش ما برای جذب سرمایه‌گذار را تا پایان امسال خواهید دید، افزود: در مورد بحث جذب سرمایه‌گذار باید بدانیم که لازم است این مسائل بدون تبلیغات و رسانه‌ای شدن پیش بروند چرا که هر وقت مسایل سرمایه‌گذاری به رسانه‌ها آمده‌اند مشکلاتی پیش آمده است.
 
شهردار تبریز در صحبت‌هایش از اهتمام شهرداری تبریز به روان‌سازی ترافیک، بحث مترو، تراموا و ایجاد اولین خط اتوبوسرانی برقی در سال 94 خبر داد و گفت: اهتمام به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، ساماندهی و صیانت از حریم شهر تبریز، بهسازی، نوسازی، بازسازی و مناسب‌سازی و کاهش تولید پسماند از اولویت‌های دیگر بودجه تقدیمی به شورا است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.