| کد خبر: 38843 |

وضعیت حمل و نقل ریلی و هوایی کهگیلویه و بویراحمد بهبود می‌یابد

تین نیوز | معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده بزودی وضعیت حمل و نقل ریلی و هوایی این استان بهبود می‌یابد.
 
پژمان نیک‌اقبالی در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مناقصه خط ریل " اقلید - یاسوج"  خبر داد و اظهار داشت: تطویل باند فرودگاه یاسوج به طول 600 متر با 28 میلیارد تومان اعتبار نیز به زودی به مناقصه می‌رود.
 
وی عنوان کرد: وضعیت تصادفات در این استان نسبت به گذشته افزایش دارد که باید این موضوع بررسی و تدابیر لازم اندیشیده شود هرچند دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه راه‌های استان پای کار است.
 
نیک اقبالی با اشاره به وضعیت پروژه‌های راهسازی چهارخطه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: پروژه چهارخطه از پل خیرآباد مناقصه برگزار و پیمانکار انتخاب شده و بزودی نیز به وی جهت آغاز عملیات اجرایی به وی اغاز می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه محور گچساران تا کلاغ‌نشین چهارخطه است، افزود:  همچنین چهارخطه گچساران به بابامبدان آغاز  و کلاغ‌نشین تا باشت  و روگذر و زیرگذر باشت نیز در حال انجام است.
 
نیک اقبالی خاطرنشان کرد: حدفاصل پل بریم تا آب سفید در محور گچساران به بابامیدان در محدود استان فارس واقع شده که انتظار می‌رود مسئولان ان استان در کمترین زمان ممکن این محور را بررسی کنند.
 
وی با بیان اینکه عمده عملیات اجرایی محور دشتروم اتمام شده و برای دهه فجر می‌توانیم زیر بار ترافیک ببریم، تصریح کرد: نزدیک پاسگاه دشتروم در محور منازل مسکونی وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده مشکل رفع شد.
 
نیک‌اقبالی عنوان کرد: پروژه چهارخطه محور" یاسوج-اصفهان" به چندین قطعه تقسیم شده و پیمانکاران مشغول فعالیت هستند هرچند به دلیل کمبود اعتبار برخی پروژه‌ها در این محور روند کندی دارند ولی در سال آینده شاهد افزایش اعتبارات در این زمینه هستیم.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 28 میلیارد تومان برای پروژه تقاطع غیر همسطح گندی‌خوری خبر داد و گفت: مناقصه این پروژه بزودی برگزار و پیمانکار انتخاب می‌شود.
 
نیک اقبالی اظهار داشت: هزینه راهسازی در این استان با توجه به کوهستانی بودن 3 برابر سایر استان‌ها است که باید این موضوع مدنظر مسئولان کشوری باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.