| کد خبر: 38772 |

تحویل ۱۹ دستگاه مینی‌بوس اهدایی منطقه آزاد اروند به خرمشهر

تین نیوز | رئیس سازمان اتوبوسرانی خرمشهر از تحویل 19 دستگاه مینی‌بوس اهدایی منطقه آزاد اروند به این سازمان خبر داد.
 
قاسم عبادی از تحویل گرفتن ١٢دستگاه مینی‌بوس اهدایی منطقه آزاد اروند خبر داد و اظهار کرد: هفته گذشته ١٢ دستگاه را از سارمان منطقه آزاد اروند تحویل گرفتیم که در مجموع 19 دستگاه مینی‌بوس تحویل داده شد که در کنار اتوبوس‌ها به سرویس دهی خواهند پرداخت.
 
وی از گرفتن 50 درصد مجوز به‌کارگیری نیرو در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری خبر داد و عنوان کرد: 50 درصد مجوزهای به‌کارگیری نیروها را گرفته و 50 درصد باقیمانده را نیز خواهیم گرفت تا هر چه سریع‌تر این مینی‌بوس‌ها در اختیار مردم و شهروندان خرمشهر قرار گیرد.
 
رئیس سازمان اتوبوسرانی خرمشهر با بیان اینکه مسیر تردد این مینی‌بوس‌ها مشخص شده است، افزود: این مینی‌بوس‌ها در مسیرهای چوئبده، کوی سوم خرداد، 100 دستگاه، پل نو، سید فاضل، حفار، حفار غربی و دهیاری سرویس‌دهی خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: همچنین در حال هماهنگی با شهرداری و اتوبوسرانی آبادان برای تعریف مسیر جدیدی از خرمشهر  تا دانشگاه آزاد مرکز آبادان هستیم.
 
عبادی با اشاره به واگذاری 10 دستگاه اتوبوس به مینوشهر، از سرویس‌دهی این مینی‌بوس‌ها به خرمشهر اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: ما نه تنها خدمات خود را از مینوشهر قطع نخواهیم کرد بلکه در افزایش خدمات‌دهی را نیز خواهیم داشت.
 
رئیس سازمان اتوبوسرانی خرمشهر با تشکر از زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برای کمک‌های ارائه شده از سوی این سازمان در راستای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از وعده مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند برای تداوم این همکاری‌ها خبر داد و گفت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند وعده خرید ١٨ دستگاه مکانیزه و همچنین بازسازی ١٨ دستگاه اتوبوس متوقفی را داده است.
 
وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر 40 دستگاه اتوبوس در سطح شهر داریم که اگر بازسازی این اتوبوس‌های متوقفی نیز صورت گیرد در مدت زمان سه ماه، تعداد این اتوبوس‌ها به 60 دستگاه خواهد رسید.
 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.