| کد خبر: 38359 |

اجرای ۱۰ پروژه در فرودگاه همدان با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان

تین نیوز | مدیر فرودگاه همدان از اجرای 10 پروژه کوچک و بزرگ با اعتبار 11 میلیارد تومان در فرودگاه همدان خبر داد.
 
علی کیخایی با بیان اینکه اجرای زیرسازی پاویون فرودگاه همدان آغاز شده است، اظهار کرد: ساختمان پلیس فرودگاه دهه فجر و یا در دو ماه نخست سال بعد افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال اجرای 10 پروژه کوچک و بزرگ در فرودگاه همدان با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان شروع شده است.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه سالن بدرقه‌کنندگان در دست اقدام است، بیان داشت: این سالن با توجه به اعتبارات استانی در دو سال آینده انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه ترمینال مشایعین برای فرودگاه پیش‌بینی شده، افزود: با اجرای این ترمینال تعداد ترمینال‌ها به سه ترمینال رسیده و بر این اساس به استانداردها نزدیک می‌شویم.
 
کیخایی از ایجاد سوله تجهیزات و ایمن‌سازی فرودگاه خبر داد و گفت: 08 درصد کار این پروژه انجام شده و در هفته دولت سال آینده افتتاح می‌شود.
 
وی با بیان اینکه پارکینگ فرودگاه در حال حاضر مشکلی در سرویس‌دهی به شهروندان ندارد، افزود: در صورت وجود مشکل در سرویس‌دهی در بخش پارکینگ، فاز دوم پارکینگ فرودگاه سال آینده اجرایی می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شاعر 0 0

    / / / جناب کیخائی اگر ما سند شش دانگ بدهیم که بعد از فراغت از تحصیل در تاجیکستان!! شما ارتقا می یابید جلوی این روند رو به رشد!!! با این توجیه اقتصادی منطقی!!!! را خواهید گرفت. جناب مدیر محترم این قاعده کار شما هم شده به مصداق آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی!!!!!۱ با این دستورات ملوکانه سازمان هواپیمائی کشوری کدام هواپیما مانده که بتواند پرواز کند لطفا از ایرلاین خیالی تفتان نیز مایه نگذارید زیرا به خیلی ها قول دادند یعنی شما آنقدر مسافر و زائر دارید که سالن مستقبلین نیز می خواهید این طرح هایتان را ببرید برای باباطاهر بخوانید شاید آن مرحوم سر ذوق بیاید و شعری دوباره سراید به این مضامین: گربه مجلس راه یابد پای من هرچه ویرانی است عمران می کنم می روم هر شب به میدان های شهر هر چه ساعت بود میزان می کنم مشکلات شهرتان را رتق و فتق پشت میز و پشت فرمان می کنم کوچه های تنگ را هر شب فراخ هرچه بن بست است دالان می کنم چاله های شهر را چاه عمیق هرچه دالان را خیابان می کنم مرده ها را می کنم ساماندهی شهرتان را باغ رضوان می کنم شاعران شهر را در خانه ام هفته ای یک بار مهمان می کنم تا که پررو نق شود گردشگری همدانا را ارمنستان می کنم الغرض این می کنم آن می کنم می شوم هر شب سوار بلدوزر هر چه ناصافی است ویران می کنم دیدنی ها را فراوان می کنم تا که کار خلق فورا حل شود کارمندان را دو چندان می کنم کارها را سهل و اسان می کنم گر رقیبانم به من فرصت دهند می کنم هی کارهای خوب خوب دشمنانم را پشیمان می کنم پول آن را خرج اپرون می کنم یک سخنرانی به نفع مسلمین در بلندی های فرودگاه می کنم مثل اقشار ضعیف اجتماع نوش جان سویای سبحان می کنم باباجون خسته شدم.. قافیه ها ته کشید ….