| کد خبر: 38328 |

نگاه زیرساخت‌های فرودگاه همدان به دستان اعتبارات استانی و ملی

تین نیوز | نمایندگان مجلس خواستار توسعه فرودگاه همدان هستند و در جهت این توسعه یافتگی حمایت‌های ویژه‌یی را از مسئولان فرودگاه دارند.

به گزارش تین نیوز از شرکت فرودگاه‌های کشور ابراهیم کارخانه عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که استان همدان از جایگاه ویژه‌یی نسبت به استان‌های دیگر از جهت گردشگری برخوردار است، گفت: همدان یکی از قطب‌های مهم گردشگری است چراکه غارهای بزرگ آبی و خاکی را در خود جای داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از محورهای مهم ارتباطی این استان فرودگاه است بنابراین با توجه به جایگاه این استان در امر گردشگری، فرودگاه باید پاسخگوی نیازهای مردم این استان باشد.
کارخانه افزود: نمایندگان مجلس خواستار توسعه فرودگاه همدان هستند و در جهت این توسعه یافتگی حمایت‌های ویژه‌یی را از مسئولان فرودگاه دارند.

نماینده مردم همدان در بیان داشت: مدیریت این فرودگاه با جدیت تمام در جهت تحقق اهداف فرودگاهی تلاش‌های بسیاری را انجام داده و خدمات بسیاری را برای رفاه حال مسافران در فرودگاه ارائه داده است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر فرودگاه همدان مراحل نهایی توسعه را طی می کند که امیدواریم به زودی شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرودگاه باشیم.

نگاه زیرساخت‌های فرودگاه همدان به دستان اعتبارات استانی و ملی

 مدیر فرودگاه همدان گفت: ضرورت دارد نگاه ويژه‌یی در آماده‌سازي زيرساخت‌هاي فرودگاهي استان همدان و تامين اعتبارات در بخش‌هاي استاني و ملي صورت گیرد.

 علی کیخایی با اشاره به پروژه‌هایی که تاکنون در فرودگاه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: بازسازي و تجهيز ترمينال قديم فرودگاه به عنوان ترمينال ورودي جهت پذيرش حجاج؛ احداث جاده دسترسي و پاركينگ حجاج در فاز اول٬ نصب و راه‌اندازي DCS و اجراي فاز اول CCTV همچنين احداث سوله تجهيزات زمستاني و نصب چراغ‌هاي پاپي از جمله این پروژه‌ها در فرودگاه همدان بوده است.

به گفته وی در ماه‌هاي آینده، پروژه ساختمان پليس تکمیل و اجراي كامل سيستم روشنايي باند شروع خواهد شد.
مدیر فرودگاه همدان گفت: ادامه تكميل سازه برج مراقبت و ساختمان تكنيكال بلاك، اجراي  FIDS، احداث پست پاساژ روشنايي باند، بهسازي پاويون و خريد كابل‌هاي روشنايي باند از پروژه‌هایی است که پیش‌بینی می‌شود تا پايان سال جاري به اتمام برسد.

مدیر فرودگاه همدان اعلام کرد: اقدامات صورت پذيرفته در سال‌های گذشته در راستاي برخورداري استان از صنعت هوانوردي و فرودگاهي به دليل ظرفيت‌هاي خاص منطقه‌یي كافي نبوده بنابراین ضرورت دارد نگاه ويژه‌یی در آماده‌سازي زيرساخت‌هاي فرودگاهي و تامين اعتبارات در بخش‌هاي استاني و ملي صورت گیرد.

وی با بیان اینکه استان همدان در منطقه معتدل كوهستاني واقع شده و در فصل زمستان با بارش برف همراه است، گفت: به همين منظور احداث سوله تجهيزات زمستاني و عملياتي نگه داشتن تجهيزات مربوطه با درنظر گرفتن مواد يخ‌زدايي و تجهيز كاركنان بخش مذكور به ملزومات فردي جزء برنامه‌هاي زمستاني اين فرودگاه بوده است.

در پایان به پروژه در پایان به پروژه‌های در دست بهره‌برداری اشاره کرد و افزود: در ايام دهه فجر، پروژه ساختمان پليس فرودگاه با اعتباری بالغ بر هشت هزار و 500 ميليون ريال به مساحت 580 مترمربع و سوله تجهيزات و ماشين‌آلات عمليات زمستاني با اعتبار سه ميليارد ريال به مساحت 550 مترمربع به بهره‌برداري می‌رسد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.