| کد خبر: 38310 |

سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس عملکرد تخصیص می یابد

تین نیوز | سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس عملكرد تخصیص می یابد .مدیركل حمل و نقل و پایانه های همدان از تخصیص سوخت گازوئیل به ناوگان عمومی حمل و نقل كالا و مسافر بر اساس پیمایش و عملکرد این خودروها خبر داد.

به گزارش تین نیوز ا ز وابط‌عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان نصرات الله حیدری اظهار كرد: در راستای استفاده بهینه از سرمایه ملی ، افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه بین رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقلی به زودی سهمیه سوخت ناوگان گازوئیل سوز بر اساس عملكرد ناوگان تخصیص می یابد.

وی افزود: مبنای اصلی برای بررسی عملكرد ناوگان و میزان پیمایش صورت گرفته برای تخصیص سوخت مورد نیاز "بارنامه" و "صورت وضعیت" است.

وی اظهار كرد: هم اینك کامیون‌ها در صورت پیمایش مسیر طولانی یا ساكن بودن سهمیه یکسانی دریافت می‌کنند در حالیكه در ساختار جدید این رویه اصلاح شده و بر اساس عملکرد ناوگان ، سوخت به آنها تخصیص می یابد.

حیدری افزود : با توجه به اهمیت موضوع ، به منظور آگاه سازی رانندگان نشست های توجیهی با انجمن های صنفی در حال برگزاری است تا نسبت به صدور بارنامه و صورت وضعیت با مشخصات دقیق به خصوص در زمینه مسافت مندرج دقت لازم را به عمل آورند.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های همدان بیان كرد: در صورت عدم ثبت عملكرد ناوگان در سسیستم های برخط و سامانه صدور بارنامه و صورت وضعیت اداره كل ، سوختی به خودرو اختصاص نمی یابد. وی با اشاره به غیر فعال شدن كارت هوشمند ناوگان های حمل و نقلی فاقد كاركرد اظهار داشت :بر اساس گزارش گیری سامانه بارنامه برخط سه هزار و 118 دستگاه كامیون دارای كارت هوشمند ناوگان متعلق به همدان فاقد كاركرد هستند كه از این تعداد دو هزار و 935 دستگاه مربوط به سال گذشته است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینكه مبنای تخصیصی سوخت بر اساس پیمایش مبتنی بر سیستم سامانه برخط خواهد شد بنابراین غیرفعال كردن كارت های هوشمند ناوگان در صورت عدم كاركرد عملی می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.