| کد خبر: 38294 |

عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح در جاده ورامین - تهران آغاز شد

تین نیوز | رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در منطقه20 از روند آغاز عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح در چهارراه تقی آباد واقع در جاده ورامین بازدید کرد.
 
به گزارش تین نیوز از مرکز ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علیرضا دبیر در جریان بررسی پروژه های عمرانی منطقه 20 از محل پروژه احداث پل روگذر در جاده ورامین بازدید کرد و گفت: این پروژه یکی از طرح های مهم و اولویت دار شهر تهران است.
 
 دبیر محور تقی آباد را یکی از گلوگاه های پایتخت برشمرد و افزود: ساخت این پل روگذر با سه لاین عبوری از جنوب به شمال ، در چهار راه تقی آباد، موجب می شود تردد خودروها در جاده ورامین و امین آباد تسهیل شود. 
 
 وی در ادامه به بررسی روند اجرای پروژه های مصوب سال 93 و پروژه های پیشنهادی سال 94 بر اساس برنامه عملیاتی دوم شهرداری تهران در منطقه 20 پرداخت و گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام از مهمترین مسائل است و تعریف پروژه های جدید در صورت رفع نیاز منطقه امکان پذیر خواهد بود.
 
  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به موقعیت ویژه شهرری اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه صحن غربی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و احداث پیاده راه ضلع شرق حرم، سراهای محله، بوستان های شهری، و پایانه جوانمرد قصاب از پروژه های مهم و تاثیر گذار منطقه 20 است که خیر و برکت این منطقه را دو چندان خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق جنوبی و کاهش فاصله جنوب و شمال پایتخت همچنان در دستور کار است و برنامه بودجه ریزی بر این اساس انجام خواهد شد افزود: بازسازی آرامگاه تختی، بوستان عمادآور و مجموعه فرهنگی برج طغرل از پروژه های اولویت دار منطقه 20 در سال آینده است.
 
دبیر در پایان عملکرد منطقه 20 در مورد برنامه و بودجه، کنترل پروژه و پیشرفت پروژه های عمران شهری مثبت ارزیابی کرد.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به همراه، شهردار منطقه، قائم مقام، معاونان و مدیران منطقه از پروژه های پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، توسعه ضلع غربی حرم، جاده امین آباد، سراهای محله عباس آباد و علائین، بوستان جدید الاحداث ضلع جنوب حرم و طرح توسعه پیرامون آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) بازدید کردند و طی جلسه ای که در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد روند اعتبارات سال 93 و بودجه ریزی پیشنهادی سال 94 این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.