| کد خبر: 37562 |

کریدورهای مواصلاتی اصفهان امنیت جاده ای ندارد

تین نیوز |  معاون ساخت و نگه داری راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: هیچ یک از کریدورهای مهم راه استان اصفهان از سلامت و ایمنی کافی برخوردار نیست.
 
 سید حسین میر شفیع در جلسه مشترک کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان با بیان اینکه توسعه ناوگان هوایی کشور فرصت مناسبی است، اظهار کرد: انتفاع طرح های ملی اصفهان به همه کشور خواهد رسید به همین دلیل باید برای به ثمر رسیدن کامل آنها تلاش کرد.
 
وی پروژه راه آهن اصفهان-چهارمحال و بختیاری به اهواز را بسیار استراتژیک دانست و افزود: بنادر جنوبی کشور به یک مو وصل هستند به همین دلیل لازم است از سوی استان های مرکزی کشور آنها را مورد پشتیبانی و همیاری قرار داد .
 
معاون ساخت و نگه داری راه روستایی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به مشکلات پیش روی ترانزیت بار و مسافر گفت: راهداری از جمله معضلات و مشکلات همیشگی کشور بوده و در این جاده های موصلاتی اصفهان به علت ویژگی صنعتی بودن استان همواره پذیرای حجم زیادی از ترانزیت بار و کالا است با این وجود هیچ یک از کریدورهای مهم راه استان اصفهان از سلامت و ایمنی کافی برخوردار نیست.
 
میر شفیع ادامه داد: در آزادراه های شرق و غرب استان اصفهان همچنان پروژه های نیمه تمام متعددی با وجود سرمایه گذاری های بسیار زیاد به چشم می خورد و مسئولان باید هر چه سریع تر برای تکمیل آنها چاره ای بیندیشند.
 
وی با مورد توجه قرار دادن کریدورهای مواصلاتی استان اصفهان خاطر نشان کرد: آزاد راه های نایین- طبس، جندیق- گرمسار، داران –دورد، محور تهران- اصفهان، جاده بروجن – لردگان- خوزستان یاسوج و اراک- گلپایگان - اصفهان نیمه تمام، نا امن و نامطمئن هستند و باید تمهیدات لازم برای ایمن سازی و تکمیل این آزاد راه ها و مسیرهای مواصلاتی بین شهری صورت بگیرد.
 
معاون ساخت و نگه داری راه روستایی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: 85 درصد پروژه ساخت جاده اصفهان به شیراز انجام شده با این وجود هنوز 450 میلیارد تومان ارز برای تکیمل این پروژه نیاز است.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.