| کد خبر: 37518 |

خودروهای لوکس کادیلاک ارزان‌تر شدند

تین نیوز | برند لوکس کادیلاک جنرال موتورز در مواجهه با کاهش تقاضا برای مدل‌های سدان، به کاهش قیمت سی تی اس 2015 اقدام کرد.
 
این شرکت که بزرگترین خودروساز آمریکاست، به فروشندگان کادیلاک اعلام کرد قیمت سه بسته آپشن پرفروش این خودرو را 3000 دلار کاهش می‌دهد.
 
به گفته تحلیلگران، کادیلاک پس از اینکه ATS را عرضه کرد، قیمت سی تی اس بازطراحی شده را به سرعت بالا برد و نسبت به حجم فروش در این قیمت خوشبین بود. با وجود اینکه سی تی اس خودروی قوی است اما برند کادیلاک هنوز نمی‌تواند چنین قیمتی بالایی را برای محصولش طلب کند.
 
سخنگوی کادیلاک اعلام کرد قیمت پایه مدل 2015 تغییر نکرده و همچنان 46 هزار و 340 دلار است اما قیمت بسته‌های لوکس بین 1000 تا 3000 دلار کاهش داشته است.
 
فروش سی تی اس تقریبا 18 درصد در دسامبر و 3.8 درصد در کل سال گذشته کاهش داشت. موجودی سی تی اس جنرال موتورز در دسامبر گذشته برای تامین تقاضا به مدت 102 روز کافی بود.
 
یوهان دی نیشن، رییس کادیلاک پیش از این گفته بود این برند قیمت‌های پایه را کاهش نخواهد داد اما احتمال تغییر آپشن‌ها را منتفی نکرده بود. برندهای خودروی لوکس تمایلی به کاهش قیمت ندارند زیرا این اقدام به وجهه برند و ارزش خودروهایی که به فروش رفته اند، لطمه می‌زند.
 
بر اساس گزارش رویترز، کادیلاک تنها برند لوکس بزرگی است که در سال 2014 با کاهش فروش در بازار آمریکا روبرو شد و میزان فروش این برند 6.5 درصد نسبت به سال 2013 کمتر بود. برند لوکس آئودی سال گذشته از کادیلاک جلو افتاد و برند جنرال موتورز را در بازار آمریکا در رتبه پنجم قرار داد.
 
همچنین بر اساس گزارش جداگانه دیگر، فروش اوپل و ووکس هال که برندهای اروپایی جنرال موتورز هستند سال گذشته سه درصد رشد کرد و به 1.08 میلیون خودرو رسید.
 
سهم بازار اوپل و ووکس هال به 5.74 درصد رشد کرد که بالاترین سطح از سال 2011 است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.