| کد خبر: 37478 |

مسئولان به وضعیت بیمه حادثه دیدگان آنتونوف ۱۴۰ رسیدگی کنند

تین نیوز | عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در تذکری به وزرای راه و شهرسازی و دفاع گفت: وضعیت بیمه حادثه دیدگان آنتونوف 140 پیگیری و حادثه دیدگان و بازماندگان این سانحه تعیین تکلیف شوند.
 
محمد فیروزی در نشست علنی امروز (شنبه 20 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به وزرای راه و شهرسازی و دفاع گفت: در خصوص پیگیری وضعیت بیمه حادثه دیدگان آنتونوف 140 هیچ فرد و دستگاهی پاسخگوی وضعیت بیمه ای افراد فوت شده و بازماندگان این حادثه نیست و باید در این خصوص عنایت ویژه ای صورت گیرد.
 
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در تذکر بعدی خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: باید عنایت ویژه ای نسبت به حقوق و مزایای فرهنگیان و معلمان زحمتکش صورت گیرد اما متأسفانه در لایحه بودجه 94 هیچ پیش بینی در این رابطه صورت نگرفته و تغییری مشاهده نمی شود.
 
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس خطاب به وزیر بهداشت و درمان تذکر داد و نسبت به تسریع در احداث و تکمیل بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز و فاطمیه بادرود تأکید کرد.
 
وی همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی نسبت به تسریع در عملیاتی کردن جاده بادرود –کاشان که به جاده مرگ معروف است تأکید کرد و گفت:‌هر روز و هر ساعت حوادث ناگوار بسیاری برای خانواده ها در این مسیر رخ می دهد.
 
فیروزی همچنین در خصوص تسریع در دو خطه شدن راه آهن کاشان –بادرود –اردستان و یزد که یکی از خواسته های مکرر مردم منطقه است به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی نیز خواستار توجه ویژه نسبت به رفع مشکلات کشاورزان شد و اظهار داشت: کشاورزان زحمتکش در وزارت جهاد کشاورزی جایگاهی ندارند و هیچگونه حمایتی از این قشر زحمتکش صورت نمی گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.