| کد خبر: 37457 |

جایگاه مهم استان سمنان در حوزه حمل و نقل جاده ای

تین نیوز | پروژه های حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه به استان سمنان مورد بازدید و ادامه برنامه های مربوطه در بخش مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با مهم بر شمردن جایگاه استان سمنان به لحاظ محور ارتباطی با استان خراسان رضوی اظهار داشت: در طول سال و به ویژه در برخی از ایام تعداد قابل ملاحظه ای از هموطنان جهت زیارت بارگاه امام هشتم(ع) و عزیمت به مشهد مقدس از این استان عبور می کنند لازم است  نیازهای مسافران و در حوزه توسعه ی تأسیسات جانبی و زیرساختهای رفاهی با قوت ادامه یابد.

وی بهره گیری از نیروهای متخصص و صاحب سبک و اندیشه در صنعت حمل و نقل در سازمان را ضروری دانست و افزود: برنامه های مهم و اولویت داری جهت پویایی بخش ، افزایش بهره وری و استفاده از ظرفیت های موجود در سازمان تدوین گردیده که بخشی از انها آغاز و بخشی دیگر به زودی مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

کشاورزیان در جمع کارکنان اداره کل حمل و نقل و پایانه های و اعضای انجمنهای صنفی حمل و نقل جاده‌اي این استان ، تعامل و همکاری ارزنده ی بخش دولتی و بخش خصوصی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: همکاری تنگاتنگ انجمنهای صنفی در سراسر کشور به ویژه در استان سمنان موجب گردیده که مشکلات و تنگناهای بخش حمل و نقل جاده ای به خوبی یک به یک شناسایی و از پیش رو برداشته شده و یا برنامه ریزی لازم انجام شود ، که یقیناً با ادامه ی این روند تعالی و رشد صنعت را باید انتظار داشت.

 شایان ذکر است بخش دیگری از سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه به بازدید از مراحل تولید اتوبوس در کارخانه و شرکتهای عقاب افشان در شهر سمنان ، یاوران خودرو در گرمسار  و کارخانه لوتوس تولید کننده ی مینی بوس میدی باس و سواری در شهرستان آدران اختصاص یافت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این بازدید با تأکید بر اصل  و هدف بر ایمنی و آرامش خاطر مسافران جاده ای به ویژه در بخش حمل و نقل عمومی مسافر خاطر نشان کرد: ارتقاء کیفیت فعالیت بخش خصوصی در تولیدات داخلی انواع خودرو شامل اتوبوس ، مینی بوس و سواری انتظار مردم و دولت بوده و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز حمایتهای لازم و در حدود اختیارات در زمینه های مختلف از تولید کنندگان را جزء برنامه های خود می داند.

کشاورزیان به حداقل رساندن و حذف سهم جاده ای از سوانح رانندگی را دستور کار جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ادارات کل استانی دانست و افزود: با تلاشهای صورت گرفته و هماهنگی های به عمل آمده ضریب ایمنی در ناوگان حمل و نقل مسافری در طول یک سال گذشته افزایش مناسبی داشته است ولی باید اقدامات گسترده تری را انجام داد تا هموطنان با اطمینان کامل و آرامش خاطر با این مُد از حمل و نقلی سفر نمایند.

گفتنی است در این سفر معاون حمل و نقل ، مدیر کل دفتر ریاست ، مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، جمعی از مقامات محلی و مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان سمنان  داود کشاورزیان را همراهی می کردند.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.