| کد خبر: 34546 |

برنامه اصلی ما در شرکت ساخت وتوسعه دستیابی به ساختاری چابک، علمی و روزآمد است

تین نیوز | معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ساخت و توسعه: با توجه به نقشه راه اصلاح نظام اداری، با عملیاتی کردن اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در این راستا، صیانت از حقوق مردم و ارتقا سیستم سلامت اداری؛ مصوبات شورای عالی اداری را محور قرار داده و با تشکیل جلسات مستمر و کارگروه‌های مشخص، 8 محور تحول در نظام اداری را دنبال خواهیم کرد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور، اسماعیل مقصودی در جلسه مشترک با معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی، با ارایه هشت برنامه مشخص راه‌های رسیدن به مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، خدمات عمومی در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه انسانی، فناوری‌های مدیریتی، توسعه فرهنگ سازمانی، صیانت از حقوق مردم و نظارت و ارزیابی را در شرکت ساخت تبیین کرد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع در بخش اول مبنی بر نقش و مهندسی دولت دستیابی به ساختاری چابک، علمی و روزآمد مبتنی بر اهداف و ماموریت‌های شرکت را مهم ارزیابی کرد و گفت: تهیه برنامه واگذاری تصدی‌ها و انجام اصلاحات در ساختار سازمانی مطابق با ضوابط مصوب از اقدامات لازم در این زمینه است که با تعیین کارگروه اصلاح ساختار سازمانی، اخذ مشاور در امور مختلف و... به آن دست خواهیم یافت.
 
وی در ادامه، خدمات عمومی و فضای رقابتی را از برنامه‌های دیگر شرکت دانست و افزود: تعیین و محاسبه قیمت تمام شده خدمات، تعیین رویکرد موافقتنامه‌های بودجه‌ای به نظام مبتنی بر عملکرد و نتیجه و قیمت تمام شده از وظایف شرکت در قبال این موضوع است که تشکیل کارگروه‌ها، احصای خدمات قابل ارایه در فضای رقابتی، تهیه نظام‌نامه نحوه محاسبه قیمت تمام شده و ... از ابزارهای رسیدن به اهداف تعریف شده در این زمینه دانست.
 
مقصودی مدیریت سرمایه انسانی را از دیگر مسایل مهم در این زمینه عنوان کرد و اظهار داشت: تعیین کارگروه ساماندهی منابع انسانی، تدوین سند برنامه‌ریزی راهبردی منابع انسانی، احصای کارکنان واجد شرایط بازنشستگی، اجرای برنامه‌های آموزشی و توانمند‌سازی و ... که از برنامه‌های این گروه است.
 
وی در خاتمه جلسه ارایه برنامه‌های فناوری مدیریتی، توسعه فرهنگ سازمانی، صیانت از حقوق مردم و حقوق اجتماعی و نظارت و ارزیابی موارد ذکر شده را از دیگر ابزار‌های لازم به منظور اجرایی نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری دانست و گفت: با تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی مرتبط با مسایل مدیریتی و اداری سعی خواهیم کرد تا شرکت ساخت وتوسعه در این زمینه به اجرای تکالیف و وظایف مقرر در قانون مدیریت خدمات کشوری بپردازد.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.