| کد خبر: 34543 |

ارائه سرویس ناوگان اتوبوسرانی مشهد به زائرین

تین نیوز | سالروز رحلت حضرت رسول و شهادت امام رضا(ع) مشهد شلوغ ترین روزهای خود را می گذراند. حضور میلیونی زائران پیاده و دیگر زائران از سراسر کشور و حتی جهان اسلام به مشهد نیازمند برنامه ریزی خاصی است در این بین تردد عزاداران در شهر از اهمیت خاصی برخوردار است. به این منظور سازمان اتوبوسرانی در راستای وظیفه و رسالتی که به عهده دارد با هدف سهولت در جابجائی عزاداران، طرح ویژه‌ای را برنامه ریزی و اجرا می نماید.

به گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، مدیر عامل این سازمان  گفت: در سالروز رحلت حضرت رسول(ص) مناطق چهارگانه اتوبوسرانی با استفاده از ناوگان خصوصی و سازمانی، امر انتقال مسافران را با اتوبوس های خطوط منتهی و عبوری به حرم مطهر انجام و تا پایان مراسم روند سرویس‌دهی ادامه می یابد.
هادی عطارزاده از در نظر گرفتن تعداد پنج پایانه در نزدیکترین نقاطی که که امکان تردد وجود دارد و در محدوده مبادی ورودی و خروجی حرم مطهر قرار دارد خبر داد و گفت: 350دستگاه اتوبوس علاوه بر خطوط منتهی به حرم مطهر برای انتقال مسافران در نظر گرفته می شود.

وی پایانه شماره یک را در خیابان هاشمی نژاد و خیابان توحید و پایانه شهدا واقع در میدان شهدا ذکر کرد و گفت:120دستگاه اتوبوس از این پایانه عزاداران را به مقصد می رسانند که در صورت رفع محدودیت اتوبوس‌ها به نزدیک‌ترین مبادی حرم مطهر چهارراه شهدا یا روگذر شیرازی منتقل می شوند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: پایانه شماره دو نیز در میدان بیت‌المقدس مسیر BRT قرار دارد و با50دستگاه اتوبوس به عزاداران سرویس‌دهی خواهد نمود و البته این در صورتی است که شرایط برای حفظ مسیر و دور زدن در میدان بیت المقدس آماده باشد در غیر اینصورت به صورت مقطعی به میدان بسیج منتقل خواهد شد.
وی محل پایانه شماره سه را در چهارراه خسروی (مقابل بانک تجارت) ذکر کرد و افزود: در این پایانه 40 دستگاه اتوبوس به عزاداران ارائه سرویس می نماید که در صورت اعمال محدودیت بیشتر، سرویس‌دهی به چهارراه مدرس انتقال می‌یابد.

عطارزاده در ادامه عنوان داشت: پایانه شماره چهار در چهارراه شهید گمنام در نظر گرفته شده و با 100 دستگاه اتوبوس به عزاداران سرویس دهی خواهد کرد که با رفع محدودیت این اتوبوس ها نیز از این محل به روگذر طبرسی منتقل خواهند شد. 

وی افزود: پایانه شماره پنج در میدان عدالت با40دستگاه اتوبوس به مردم سرویس‌دهی می کند.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی در خصوص سرویس دهی این سازمان در سالروز شهادت امام رضا(ع) عنوان داشت: در روز شهادت حضرت رضا(ع)از همان 5 پایانه اعلام شده زائران و مجاوران با 350 دستگاه اتوبوس فوق‌العاده سرویس دهی می شوند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.