| کد خبر: 34521 |

۳۰ درصد راه های استان سمنان در شهرستان دامغان قرار دارد

تین نیوز | فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به اینكه بیشترین راه های استان سمنان در این شهرستان قرار داد گفت: ۹۷۰ كیلومتر راه در دامغان وجود دارد كه ۳۰ درصد از راه های استان را شامل می دهد.
 
علی اصغر مجد پیش از ظهر چهارشنبه به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل و رانندگان در آئین تجلیل و تقدیر از رانندگان نمونه شهرستان دامغان در تالار منوچهری دامغانی اظهار داشت: ۱۰۰ كیلومتر راه جدید نیز در حال احداث است كه معادل ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده و امیدواریم تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.
 
وی یادآور شد: شهرستان دامغان دارای ۹۷۰ كیلومتر راه اصلی، فرعی، بزرگراه و راه روستایی است كه ۳۰درصد از راه های استان سمنان را شامل می شود.
 
توسعه حمل و نقل باعث رونق اشتغال و اقتصاد كشور می شود
فرماندار شهرستان دامغان حمل و نقل را در راستای توسعه حمل و نقل باعث رونق اشتغال و اقتصاد كشور مهم برشمرد و گفت: قرار گرفتن استان سمنان در مسیر ترانزیتی ظرفیتی مهم برای سرمایه گذاری فراهم کرده است.
 
مجد خاطر نشان كرد: دولت تدبیر و امید با توجه به سیاست ها و برنامه هایی كه دارد به موضوع حمل و نقل عنایت ویژه ای دارد و با وجود تحریم ها و كمبود منابع مالی توانسته گام های خوب و موثری بردارد.
 
تردد ۳۶۶ وسیله نقلیه در ساعت از محورهای استان سمنان
مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان نیز در این آئین حمل و نقل را كلید توسعه پایدار دانست و افزود: در جهان امروز حمل و نقل از جمله بخش های زیر بنایی اقتصاد هر جامعه به شمار می آید كه علاوه بر تاثیر قرار دادن فرآیند توسعه اقتصادی، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می شود.
 
داوود فهندژ سعدی از تردد ۳۶۶ وسیله نقلیه در ساعت از محورهای این استان خبر داد و اظهار داشت: تردد وسیله نقلیه در سطح كشور ۳۴۴ وسیله در ساعت است در صورتی که حجم تردد در محورهای استان سمنان از این رقم بیشتر است.
 
وی در خاتمه با بیان اینكه سالانه ۱۵ میلیون تن بار از استان سمنان بارگیری می شود گفت: تنها برای كمتر از ۱۰۰ میلیون تن بارنامه صادر می شود.
 
در این آئین از رانندگان و شركت های نمونه بخش حمل و نقل كالا و مسافر شهرستان دامغان با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد.
 
۲۶ آذر از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز ملی حمل و نقل و رانندگان نامگذاری شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.