| کد خبر: 34496 |

طرح توسعه مجلس شورای اسلامی به وزارت راه وشهرسازی ابلاغ شد

تین نیوز | معاون اول رئیس جمهور ابلاغ كرد: دستگاه اجرایی طرح توسعه مجلس شورای اسلامی از مجلس شورای اسلامی به سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی تغییر می یابد و اعتبار لازم برای تكمیل سه ندامتگاه اختصاص یافت.
 
به گزارش تین نیوز از مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، اسحاق جهانگیری در این ابلاغ تصریح كرده است: هیأت وزیران در جلسه 16/9/93 به پیشنهاد وزارت راه وشهرسازی و تأیید معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و به استناد ماده 82 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (مصوب 1380) این مصوبه را تصویب كرد.
بنابر این گزارش دستگاه اجرایی طرح توسعه مجلس شورای اسلامی از مجلس شورای اسلامی به سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی تغییر می یابد.
 
اختصاص اعتبار لازم برای تكمیل ندامتگاه‌ها

  معاون اول رئیس جمهور در ابلاغ جداگانه‌ای برای تكمیل ندامتگاه‌های سمنان، دامغان و بهشهر به ترتیب تخصیص اعتبار به مبلغ شصت هزار میلیارد ریال، پنجاه هزار میلیارد ریال و بیست هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تملك دارایی را ابلاغ كرد.
هیأت وزیران در جلسه 12/9/93 به پیشنهاد مورخ 9/9/93 معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و به استناد اصل یكصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تامین اعتبارات لازم برای تكمیل و اتمام سه ندامتگاه از محل منابع ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند ش ماده 224 قانون برنامه پنجم توسعه تصویب كرده است.
این اعتبار در اختیار سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرد. این سازمان موظف است گزارش نحوه هزینه‌كرد اعتبار یاد شده را هر سه ماه به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ارائه كند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.