| کد خبر: 34475 |

فراگیری علم نوین روز لازمه دست اندر کاران حمل ونقل جاده ای است

تین نیوز | به مناسبت 26 آذر روز حمل ونقل و رانندگان مدیر كل، معاونین ، روسای ادارات و روسای انجمن های صنفی حمل ونقل جاده ای سراسر استان با  وكیلی استاندار سمنان دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان استاندار سمنان در این دیدار، قدم برداشتن در راه درست و صراط مستقیم را تنها راه موفقیت و برون رفت از مشكلات دانست و بیان داشت: شغل رانندگی بسیار شریف و در عین حال سخت و طاقت فرساست و رانندگان برای خدمت به مردم و معیشت خود تلاش مضاعف انجام می دهند.

وكیلی با تأكید بر اینكه كشورها بر اساس حمل ونقل استوار است و تأثیر مستقیم نیز دارد افزود: لازم است با نگاه علمی توجه جدی به مقوله حمل ونقل داشته باشیم و نگاه امروز ما به حمل ونقل با گذشته متفاوت باشد؛ بدلیل اینكه حمل ونقل امروز كاملا علمی و هوشمند است و می طلبد ما هم در این مسیر واقع شده و به سوی توسعه و گسترش حمل ونقل با نگاه علمی حركت كنیم.
استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فراگیری علم نوین روز در زمینه حمل ونقل لازمه دست اندر كاران حمل ونقل جاده ای است و بدون دستیابی به آن نمی توان توسعه و پیشرفت را در این زمینه شاهد بود.

وكیلی با تأكید بر این موضوع كه 80 درصد كالا دركشور از طریق جاده ها حمل می گردد و جابجایی مسافرین هم بوسیله ناوگان جاده ای صورت می گیرد تصریح كرد: باید به حمل ونقل علمی و توسعه یافته بپردازیم تا كاهش تلفات و سوانح جاده ای و همچنین كاهش مصرف انرژی باشیم.

استاندار سمنان در زمینه فرسودگی ناوگان در حمل ونقل جاده ای اظهار داشت: فرسودگی ناوگان از معضلات جدی بخش حمل ونقل جاده ای است و لازم است همه مسئولین و دست اندر كاران در این زمینه همت خود را بكار ببندند و نوسازی ناوگان را در برنامه های اولویت دار خود قرار دهند.

مدیركل حمل ونقل و پایانه های استان نیز در این نشست ضمن گرامیداشت 26 آذر روز حمل ونقل و رانندگان گفت: این اتفاق بزرگ در 26 آذر سال 1362 رقم خورد و رانندگان و دست اندركاران حمل ونقل جاده ای با لبیك به فرمان تاریخی امام راحل، برگ زرینی دردفتر خاطرات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ثبت و درج كردند.

سعدی در زمینه مشكلات حوزه حمل ونقل مانند فرار بار، فعالیت سواری های شخصی و نبود پایانه مسافربری مناسب در سمنان گفت: با جدیت این موضوعات را دنبال می كنیم و از مسئولین امر می خواهیم تا با تعامل و همدلی بیشتر بتوانیم حمل ونقلی سالم و روان و ایمن را شاهد باشیم. 

گفتنی در ادامه  وكیلی از مركز مدیریت راه های استان در اداره كل حمل ونقل بازدید و از نزدیك فعالیت های این مركز را مورد بررسی قرارداد.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.