| کد خبر: 31513 |

پست در فرودگاه‌های کشور دارای جایگاه می‌شود

تین نیوز |  مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: آماده استقرار جایگاهی برای شرکت پست در فرودگاه‌های کشور جهت ارائه خدمات و سرویس‌های رفاهی توسط این شرکت هستیم.

در جلسه‌ای که به منظور انعقاد تفاهمنامه همکاری دو جانبه بین شرکت‌های پست و فرودگاه‌های کشور با حضور مدیران عامل این دو مجموعه برگزار شد، مهری مدیرعامل شرکت پست ضمن تشریح ابعاد فیزیکی، الکترونیکی و مالی شبکه پستی و نقش آن در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی کشورها، اظهار داشت: پست در دنیا کاملاً حاکمیتی بوده و رابط بین مردم و دولت، همچنین دولت با دولت است که همین امر مانع سوءاستفاده‌های مالی و اداری شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به تعریف جدید از پست در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون به گونه‌ای شده است که ارتباطات بیشتر از طریق مبادی پست و سیستم‌های الکترونیکی انجام می‌پذیرد و امور مردم با این کیفیت انجام می‌شود؛ در واقع مردم مراجعه مستقیم برای انجام امور اداری و مالی به ادارات ندارند.
 
او سپس فاصله پست کشورمان با دنیا را بسیار زیاد برشمرد و تصریح کرد: سرانه پستی در ایران بین 7 تا 8 مرسوله است در حالیکه متوسط سرانه دنیا 50 مرسوله است که باید فاصله را کم کرده و در این زمینه همه کمک نمایند.
 
محمدعلی ایلخانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور نیز در این جلسه ضمن استقبال از ارائه خدمات و سرویس رفاهی، توسط شرکت پست به مسافران و نحوه استقرار جایگاهی برای این شرکت در فرودگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرد.
 
در پایان این جلسه نیز طرفین توافق کردند تا با امضاء تفاهم‌نامه‌ای دو جانبه بین شرکت فرودگاه‌های کشور و شرکت پست اقدامات اساسی در راستای توافقات صورت گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پست چی بازنشسه ی فرودگاهی 0 0

    جناب ایلخانی امیدوارم با اقدام شما سرانه پست مردم ما در کشور هزار و خورده ای شود سرانه مسافران هوائی را بررسی فرمائید سرانه تغییر مدیریت را بررسی نمائید پست برای خودش برنامه دارد شرکت فرودگاه ها کلاه خودش را قرص نگهدارد همین مانهده کهابنیه فرودگاهی را که می توان اجاره داد را مفت بدهید به پست بعد تعویض گواهینامه بین المللی تو اون بگذارد!!!